Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
När vi var med och lämnade in visumansökan för svärfar och svärmor så hade dom en Starbucks på entréplan. Jag bad om en kopp extra starkt kaffe. Killen i kassan tyckte att nu hade dom gjort jättestarkt kaffe till mig. Dom hade gjort ett bra jobb för det smakade ju kaffe i alla fall
När vi var med och lämnade in visumansökan för svärfar och svärmor så hade dom en Starbucks på entréplan. Jag bad om en kopp extra starkt kaffe. Killen i kassan tyckte att nu hade dom gjort jättestarkt kaffe till mig. Dom hade gjort ett bra jobb för det smakade ju kaffe i alla fall
Bara varit inne på SB en gång men baxnade på priset så köpte inget, men ingen här jag snackat med gillar deras kaffe, bara löjligt dyrt. Nu slutade jag helt med kaffe för ca 2 år sen för mår inte bra av koffeinet men tyckte att cappucino va godast på den tiden jag drack. Nu tar jag hellre en Sangsom å Cola på lörd än att bli snurrig på koffein, får en jäkla äcklig känsla av det.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.