Tips på caféer med gott kaffe i Thailand

Jag håller med dig att kaffe inte är gott, när det kommer till 3-1 kaffe, där det är socker och mjölk i, då är det vidrigt ;)
Nja det går ner i brist på annat iaf.
Bara man får sin dos så är jag nöjd...

Te däremot är ju bara blask.

När vi var med och lämnade in visumansökan för svärfar och svärmor så hade dom en Starbucks på entréplan. Jag bad om en kopp extra starkt kaffe. Killen i kassan tyckte att nu hade dom gjort jättestarkt kaffe till mig. Dom hade gjort ett bra jobb för det smakade ju kaffe i alla fall :)

När vi var med och lämnade in visumansökan för svärfar och svärmor så hade dom en Starbucks på entréplan. Jag bad om en kopp extra starkt kaffe. Killen i kassan tyckte att nu hade dom gjort jättestarkt kaffe till mig. Dom hade gjort ett bra jobb för det smakade ju kaffe i alla fall :)
Bara varit inne på SB en gång men baxnade på priset så köpte inget, men ingen här jag snackat med gillar deras kaffe, bara löjligt dyrt. Nu slutade jag helt med kaffe för ca 2 år sen för mår inte bra av koffeinet men tyckte att cappucino va godast på den tiden jag drack. Nu tar jag hellre en Sangsom å Cola på lörd än att bli snurrig på koffein, får en jäkla äcklig känsla av det.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp