Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nej tyvärr var nog mest fascinerad av den höggradigt berusade britten som försökte bjuda ut en av servitriserna på dejt. Så jag glömde bort att ta miljöbilder. Som ofta är ett besök i Thailand som att vara en del i en scen under en teaterföreställning.
Nej tyvärr var nog mest fascinerad av den höggradigt berusade britten som försökte bjuda ut en av servitriserna på dejt. Så jag glömde bort att ta miljöbilder. Som ofta är ett besök i Thailand som att vara en del i en scen under en teaterföreställning.
Väl formulerat. Och ögonfägnaden i sig kan ju orsaka att vilken man som helst glömmer kameran. Åtminstone gjorde jag det när jag var på Hooters i Long Beach, Ca.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.