@Isan Lover, Du skriver en sak, som jag tolkar, att Du menar något annat, men vad menar Du egentligen?
"barn ska kunna leva tillsammans och ha samma rättigheter och skyldigheter som övriga medborgare i det aktuella landet."
tillsammans med mor/farföräldrar, som jag ser det, så menar Du att alla ska ha samma rättigheter, bidrag, och in facto av vad vi vet,
så är det inte så många som kommer ihåg, vad skyldigheter innebär, läs domar avgivna i svenska Domstolar...
Kan tänka mig enligt vad jag läst i rapporter, att det är rör sig om 90-95 %, av alla som kallas för ensamkommande "barn" är av manligt kön,
kanske man inte vill skicka iväg sina flickor, dom kan bli våldtagna i det hemska landet Sverige,
säger Isan Lover emot? och av dessa ljugs det friskt om sina födelsedata, säger Isan Lover emot? svenska Domstolar har skrivit upp åldern
på så kallade ensamkommande "barn", och därmed så döms dom som vuxna, 18 år +. säger Isan Lover emot?
Tycker Isan Lover att en pojke/man, på knappa 18 år från ett menaland, påstår sig komma ifrån krig och elände, söker möjligheten att få stanna i
Sverige, och det visar sig att det lilla ensamkommande "barnet" har bott i Tyskland dom senaste 3 åren, fick avslag på ansökan om uppehåll i
Tyskland, säger Isan Lover emot? tycker nu Isan Lover att mor och far tar samtliga sina barn till Sverige, kanske en 10-12 stycken? det finns inte
några födelsebevis på någon av dessa, och känt är att det finns ljug om detta, där påståendet har varit, att detta barn, tillhör familjen, vilket senare
visat sig varit ljug, så helt plötsligt kommer man på, att detta barn, tillhör en annan familj, och nu går det inte avvisa barnet, och nu väntar vi på
barnets "äkta" familj kommer som anhöriginvandrare, tillsammans med barnets syskon, kanske en 10-12 stycken säger Isan Lover emot? vad jag
skrivit här, så kan jag ta fram handlingar i detta som styrker vad jag här påstår.
Om och när Isan Lover svarar mig, så kommer jag att gå i svaromål, om Isan Lover vill ha lugn och ro, svara inte Ubon, på detta inlägg...