Motion i olika former

Fredags promenaden avklarad. Gick på under två timmar idag men det var lättgången i skogen idag när all snö var borta och nästan ingen is kvar. Även solen visade sig :)

IMG_2420.jpeg

IMG_2421.jpeg

IMG_2422.jpeg

IMG_2423.jpeg

IMG_2424.jpeg

IMG_2425.jpeg

IMG_2426.jpeg

IMG_2428.jpeg

IMG_2430.png
Helt annorlunda här mycke snö, snöar en ca 1 dm varje natt, så min motion är fixat, Ganska skönt när man jobbat några tim och får gå in för en god öl

Dagens promenad med besök till stubben. Jägarna var ute och det föll ett skott precis när jag satt mig att fika. Hörde hundarna innan. Gris dom jagar förmodar jag.

Har ju promenerat frekvent de sista 3 veckorna och nu börjar det betala sig. Gick lätt att gå idag och inte lika flåsig. Dags att hänga på vandringsryggsäcken igen. Packar ned lite vandrings utrustning för att få mer vikt.

IMG_2435.jpeg

IMG_2436.jpeg

IMG_2437.jpeg

IMG_2438.jpeg

IMG_2439.jpeg

IMG_2440.png

Blev inga besök till gymmet denna vecka. Morsan hamnade på sjukan så råddat lite med det. Jobbar hemifrån idag så då kan man gå lunchpromenad. Blev lite kort men valde skogen före att gå i området. Skönt i alla fall.

IMG_2453.png

Blev inga besök till gymmet denna vecka. Morsan hamnade på sjukan så råddat lite med det. Jobbar hemifrån idag så då kan man gå lunchpromenad. Blev lite kort men valde skogen före att gå i området. Skönt i alla fall.

IMG_2453.png
du är duktig på att promenera ,bra för hälsan. I dag och i går ca 3 tim
snö skottning så nu är jag helt trött inte i en muskel utan i alla men det
är ju fel man ska träna en muskel i taget en halv timme

du är duktig på att promenera ,bra för hälsan. I dag och i går ca 3 tim
snö skottning så nu är jag helt trött inte i en muskel utan i alla men det
är ju fel man ska träna en muskel i taget en halv timme
En träningsvecka för mig ombord +15 timmar på 7 dagar, lägg ner med ditt skitsnack.

Screenshot_20250130_222937_Samsung Health.jpg

Börjar bli gammal, fyllt 50 år nu men rör på mig och tränar.
Trots dricker alkohol och för liv på nätet tror jag i hyfsad form för min gubbålder.
Ombord brukar folk inte tro på mig när säger att +50 gubbe.

20250128_111510.jpg

Senast ändrad:

Liknande trådar

M
Svar
15
Visningar
2 K
Anonym
A

Tillbaka
Topp