Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja sluta gå på fyllanInte illa med tanke på att man sitter själv och super 24/7 och bara hänger på forumet
![]()
Ingen risk, när jag är full är jag lat och sitter oftast på en och samma plats, då sker det inte mycket och inga promenader eller annan aktivitet oftast.Ja sluta gå på fyllan![]()
Är det ditt genomsnitt eller folkligt genomsnitt?Jag undrar vad snittet är i min ålder (+75)
![]()
![]()
Det är naturligtvis mitt steg snitt 17-23 feb.Är det ditt genomsnitt eller folkligt genomsnitt?
Mitt var bara skreen shot på snitt människor i världen.
2 var jag under restriktion och fick skäll igår av läkaren att du inte känner av det betyder inte att din kropp inte känner av det.
Ok, jag trodee inte fick i min app heller men kollade och när scrollade så kom all statistik fram plus att jag rör mig mer än genomsnittetDet är naturligtvis mitt steg snitt 17-23 feb.
Jag får inte in något folkligt genomsnitt i min app.![]()
Alkoholen slår tydligen ganska olikaOk, jag trodee inte fick i min app heller men kollade och när scrollade så kom all statistik fram plus att jag rör mig mer än genomsnittet
Skall googla rövhål och och se om jag inte finner dig med.
Japp, snackade med par polare precis innan.Alkoholen slår tydligen ganska olika![]()
En arbetsdag på jobbet.![]()
SKÄMT ????Japp, snackade med par polare precis innan.
Finns dom på forumet på riktigt, kan dom ta ett skämt?
Diskuterade inte er längre än så.
Men
Du lägger in ett skreen shot på statistik på dig själv din åldersgrupp, alla människor i världen och att du tillhör 6 % av de bästa.Japp, snackade med par polare precis innan.
Finns dom på forumet på riktigt, kan dom ta ett skämt?
Diskuterade inte er längre än så.
Men
SKÄMT ????
Du blandar väl inte medicin och alkohol?
SKÄMT ????
Du blandar väl inte medicin och alkohol?
Du borde passa som radiopratare, dom lipar ungefär som dig..Du lägger in ett skreen shot på statistik på dig själv din åldersgrupp, alla människor i världen och att du tillhör 6 % av de bästa.
Och jag undrar bara vad snittet är i min ålder är..och du börjar blanda in rövhål.
Tycker du det är att skämta har du en ganska underlig humor enligt mitt tycke.