Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
En veckas motions aktivitet.
Under min motionsrunda idag såg jag att HMS Nyköping (K34) var inne för kontrollmätning och justering av avmagnetiseringssystemet ombord.
Och så här ser det ut en månad bakåt.
Bara tre dagar med riktigt dåligt väder.
Igår hann jag med en kort sväng på gymmet innan jag åkte hem till lilla mamma och gjorde mat till henne samt röjde och städade lite så att hon enklare kan ta sig fram med rullatorn. Städa och röja får också räknas som motion
Har inte gått promenad sedan i torsdags. Varit annat att göra. Dock har jag varit aktiv och inte suttit på arslet. Tog en kvällspromenad strax före 17. Fortfarande ljus kvar. Underbara tider vi går emot. 8 arbetsdagar kvar innan Thailands trip tjoho!
Lämnat in skidorna för vallning, pga Vasaloppet så skulle det ta lite längre tid men dom skall vara klara till Lördag förmiddag, då byts promenad ut mot skidor.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.