Motion i olika former

Nu är det helt annan motionsform än det var i Thailand, åkte 1,5 tim ospårat med skogsskidorna idag & på efm rastade jag jycken under nästan 1 tim med spark.

20260117_121135.webp

20260117_151558.webp

Nu är det helt annan motionsform än det var i Thailand, åkte 1,5 tim ospårat med skogsskidorna idag & på efm rastade jag jycken under nästan 1 tim med spark.

20260117_121135.webp

20260117_151558.webp
Det krävs nog en del, känner ju själv 6km spårat tar.
Du är ju i topptrimm, håller mig nog väl mot andra svenskar men du är ju elitsoldat inbyggd, är väl bara du och @Walter som ser det som normal vardag.
Imponerad, styrkekarlar.

Kom ut på promenad även idag även om den inte blev speciellt lång men 3,3km i alla fall. Börjar komma i fas nu och känslan för motion börjar komma tillbaka. Kör ju alkoholfritt och för mig bra kost fram till Thailands trippen. Lusten att röra på sig brukar infinna sig så snart jag avhåller mig från alkohol och samtidigt sköter kosten. Skön känsla :thumbsup:

Uppe på Pratumnak är det 3 iaf som jag vet som thai kör morgongympa på morgonen innan blir för varmt, mest thaikärringar.
Sen en vid beachroad, gympa och dans runt 06 på morgonen, och den stannar turisterna som är uppe då och filmar men mest +50 kvinnor så inget snuskigt utan att aktiva.

Under Pandemin brukade jag köra upp till Pratumnak, gick med i promenadstråket, inte gympan.
Men frugan, jag och barnern åkte ibland upp på kvällsgympan, men då brydde sig inga, barnen levde fritt, frugan körde typ friskis svettis, jag promenera.
Allt var inte så låst som många tror under pandemin när man väl var där, var lite annorlunda bara.

Kollar på farsans alkoholkonsumption som är över min, långt över.
Han blir snart 80, hoppa frisk in i husbilen, inga synproblem, framme i Spanien nu, hem till sina vänner jag växte upp med som har hus på solkusten.
Tapas, vin och öl.

Liknande trådar

M
Svar
15
Visningar
2 K
Anonym
A

Tillbaka
Topp