Vart tog Apan vägen?Ja! Blev så jäkla skitnödig så avbeställde direkt![]()
Var detta hans senaste sorti? Nytt nick på g?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vart tog Apan vägen?Ja! Blev så jäkla skitnödig så avbeställde direkt![]()
Han körde ju på hårt igår om man får tro inläggen så kanske ont i håretVart tog Apan vägen?
Var detta hans senaste sorti? Nytt nick på g?
Thailand är ju inte till för allaJa! Blev så jäkla skitnödig så avbeställde direkt![]()

Han kanske råkade träffa gubben till hon på gymmet och har ont på andra ställen?Han körde ju på hårt igår om man får tro inläggen så kanske ont i håret![]()
Viss likhet med Älvsby TarzanUte på min motionsrunda och följer efter gubben till tjejen igår....
Vågar inte gå fram och ta en bild än.
Fick bli en fegis.....
Kanske nästa gång över en kopp kaffe och en banan
![]()
Japp jag har personligen tagit bilden uppe på gymet.Fjant
I fredags lät det som om du skulle åka dit personligen och ta en bild.
När jag kommer hem kan jag också ta en bild på ett bokomslag eller något liknande och lägga ut här, inte tror jag att någon här blir rädd för det.
Vilken vardagshjälteJapp jag har personligen tagit bilden uppe på gymet.

TackJapp jag har personligen tagit bilden uppe på gymet.
Bilden är på MR Thailand som äger och driver gymet
Ditt personangrepp bortser jag ifrån.
Tror inte han behöver vara så "rädd" det är trots allt snart 20 år sedan gym ägaren var Mr Thailand, nu för tiden skulle nog till och med jag rå på honom.Tack
Jag bortser ifrån ditt ”hot” på @Nam Falang att han inte vågar visa sig i Thailand efter du lagt in den ”farliga” bilden.
Ok, men så lät det inte i fredags.Tror inte han behöver vara så "rädd" det är trots allt snart 20 år sedan gym ägaren var Mr Thailand, nu för tiden skulle nog till och med jag rå på honom.
Hehehe.
Nä, och det är ju det som gör skämtet så roligt.Ok, men så lät det inte i fredags.
O så var sagan slut zzzz....Nä, och det är ju det som gör skämtet så roligt.
Inte fan sitter man och hotar nån på riktigt med att hennes man ska puckla på honom.
Ja vi fick faktiskt väldigt roligt en stund men inte åt ditt så kallade skämt utan på din bekostnad men det var ju inte första gångenNä, och det är ju det som gör skämtet så roligt.
Inte fan sitter man och hotar nån på riktigt med att hennes man ska puckla på honom.
Ja man hade ju kunnat lägga en en bild på Hulken också men då hade skämtet inte haft någon verklighetskoppling och legat på en annan nivå.Ja vi fick faktiskt väldigt roligt en stund men inte åt ditt så kallade skämt utan på din bekostnad men det var ju inte första gången![]()
![]()
Bra att röra på sigJa vi börjar väl lite soft med manal mode innan skivstängerna lite sämre utsikt idag bara....
![]()
Här avtog det redan 1 jan 2026....Bra att röra på sigMånga som är duktiga i januari och februari sedan brukar det avta
Blev ju nästan en selfie i spegelbilden, bra jobbat
Är du nöjd med din iPhone?
Du ser fel, det är jag som surfar då upp på bilden, hehe.Bra att röra på sigMånga som är duktiga i januari och februari sedan brukar det avta
Blev ju nästan en selfie i spegelbilden, bra jobbat
Är du nöjd med din iPhone?
Grymt bra att hålla i 6 dgr I veckanDu ser fel, det är jag som surfar då upp på bilden, hehe.
Här i Thailand så har man ju råd med en PT, heltid 6 dagar i veckan. Hemma är det svårt med motivationen......