Nam Falang
Forumveteran
Som att komma ut ur garderobenDet krävs mod......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Som att komma ut ur garderobenDet krävs mod......
Fia @Nam....Vet inte om alla är speciellt nyfikna, kanske skulle vara en bild på samma tjej fast framifrån![]()
Och det är ju det jag är nyfiken på, kommer han ut ur garderoben idag när det är lördag.Som att komma ut ur garderoben![]()
Du menar den småfet brullan med gäddhäng?Jo jag vet men jag är mer intresserad av tjejen![]()
Är väl inget fel på sådana tjejer men man behöver ju inte lida av gubbsjuka direkt och det var det som det handlade om. Är ju bara titta sig själv i spegeln så inser man snabbt att flickvännen är bra mycket mer välbevaradDu menar den småfet brullan med gäddhäng?

Snart dags att visa att det går att lita på dig.Hehe, vänta du tills imorgon.
Då är du nog inte så kaxig längre.
Fasen nästa så jag åker upp o.tar bilden nu, men du får vänta till imorgon, svettas lite .
Hehe.
Tror det blir en BTT-kopia......Snart dags att visa att det går att lita på dig.
Min hustru 56 bast ser bra mycket bättre ut i kroppenÄr väl inget fel på sådana tjejer men man behöver ju inte lida av gubbsjuka direkt och det var det som det handlade om. Är ju bara titta sig själv i spegeln så inser man snabbt att flickvännen är bra mycket mer välbevarad![]()
FjantSom utlovat kommer här bilden på "den småfeta bruttan med gäddhängs* man. Naturligtvis så kommer de som häcklat henne att darra av rädsla och sova dåligt på nätterna, fullt naturligt iof.
![]()
Som en paparazzi som från skrymslen fotar personer bakifrån på avstånd utan deras vetskap.Som utlovat kommer här bilden på "den småfeta bruttan med gäddhängs* man. Naturligtvis så kommer de som häcklat henne att darra av rädsla och sova dåligt på nätterna, fullt naturligt iof.
![]()
Apan är inte mycket att hålla i handen när åskan går. Han är en fjant med Arvids vokabulär.Fjant
I fredags lät det som om du skulle åka dit personligen och ta en bild.
När jag kommer hem kan jag också ta en bild på ett bokomslag eller något liknande och lägga ut här, inte tror jag att någon här blir rädd för det.
Så du menar att jag inte skulle våga åka till Thailand för att du lägger in en gammal bild från något omslag och vilken bild sedan. Nä bättre upp! Tror tom en selfie på dig skulle vara mer skrämmande och det kommer ju aldrig hända. Fler Leo bilder lär vara allt som kommerSom utlovat kommer här bilden på "den småfeta bruttan med gäddhängs* man. Naturligtvis så kommer de som häcklat henne att darra av rädsla och sova dåligt på nätterna, fullt naturligt iof.
![]()
Har du inget ”skrämmande” foto på hennes pojkvänDet går lättare när man har draghjälp på motionsrundan.
Tyvärr hänger jag inte med i tempot så det blir bara bakifrån.
![]()
![]()

Hur har det gått med Apans teorier om att nåt skulle hända som gjorde att du aldrig skulle våga åka till Thailand igen?Har du inget ”skrämmande” foto på hennes pojkvän![]()
Det fixar jag i morgon.Har du inget ”skrämmande” foto på hennes pojkvän![]()
Gärna med en dags förskjutning för extra spänningDet fixar jag i morgon.
Vill hålla spänningen uppe....
Har du avbeställt resan än?Gärna med en dags förskjutning för extra spänning![]()
Ja! Blev så jäkla skitnödig så avbeställde direktHar du avbeställt resan än?