Inget påhopp???
Inte många ord rätt.
Är du ute efter en utvisning igen.
Du går i en egen division, piller från kinesen igen???
Bara en undran?
Du kallar det påhopp och säger inte många ord rätt.
Då måste jag fråga, är det ok att skriva till dig som man skriver till alla andra här eller måste man ha speciella silkesvantar?
Att du skriver saker som kinespiller mm till mig är inget jag tar som påhopp....
Du citerade ett inlägg från mig där du tycker att det är tråkigt att man fokuserar på priser som om att priser inte är viktigt och nästan så du vill få det till nåt fult/tråkigt att man bryr sig om priser och det fick mig att reagera lite och undra varför du skriver så.
Rätta mig nu om jag har fel, jag är 100 på att jag har rätt men kan ju ha fel ändå, detta är inget påhopp, bara en fråga.
Var det inte så att när du bodde i Hua Hin så bodde du först ett par mil söder om Hua Hin i Pranburi och där hyrde du ett hyfsat nytt hus med tillgång till pool för 5000 baht/mån, bra pris enligt mig och det tyckte du själv också om jag inte minns fel.
Men efter ett tag så tröttnade du på att åka moppe den långa vägen till Hua Hin så då flyttade du istället till The Precious på Soi 88 där du hyrde ett rum på första våningen för ca 6000 baht/mån.
Sen när vi var i Udon Thani och firade Jul för 2 år sen så bodde du på Top Mansion, ett hotell/hostel som just då hade en pågående renovering så ni fick lite lägre priser typ 500 baht/natten.
Detta är min minnesbild, absolut inget påhopp, jag bara undrar om det inte stämmer?
Rätta mig om jag har fel.