Burma (Myanmar) Bilder och erfarenheter från landet

M
n 076.JPG
n 076.JPG
n 077.JPG
n 078.JPG
n 079.JPG
n 080.JPG
n 082.JPG
era bilder från Burma.....

Det har inte hänt någonting här på flera år , är det inte någon som har varit i Burma nyligen??

Gottland har funderat i många år hur i helskotta du lyckats bevara foton.
Varför jag funderar över detta, jo du har ju supit skallen av dig mer än sextioelva gånger, hur bär du dig åt för att få med dig dina grejor.

Det har inte hänt någonting här på flera år , är det inte någon som har varit i Burma nyligen??

Jag var i Burma och körde MC i höstas. Flög till Mandalay och hyrde MC där. Du kan läsa mer på denna länken på min blogg (börja nedifrån)

http://iloapp.sarnberger.com/blog/martin?Home&category=17

Sammantaget håller det på att öppnas upp, men fortfarande mycket gerilla i bergen som strider. Vissa områden förbjudna för turister. Mandalay mest likt Indien, i bergen mer likt Thailand. Bra priser men ännu inget kand för familjeturism.

Varför jag funderar över detta, jo du har ju supit skallen av dig mer än sextioelva gånger, hur bär du dig åt för att få med dig dina grejor.
En Gotländsk sjöman klarar av det mesta.. Va är problemet det är bara att få fingrarna ur arslet och göra det man vill. Läs lite i den här boken
Scandinavian corner (4).jpg

Jag var i Burma och körde MC i höstas. Flög till Mandalay och hyrde MC där. Du kan läsa mer på denna länken på min blogg (börja nedifrån)

http://iloapp.sarnberger.com/blog/martin?Home&category=17

Sammantaget håller det på att öppnas upp, men fortfarande mycket gerilla i bergen som strider. Vissa områden förbjudna för turister. Mandalay mest likt Indien, i bergen mer likt Thailand. Bra priser men ännu inget kand för familjeturism.
Bra och intressant läsning om Burma jag är mycket intresserad av landet nu innan det öppnas upp allt för mycket

Ni som har varit i Burma har säkert ätit den här rätten som är nationalrätten i landet och heter Mohinga
mohinga burmesisk.jpg

Och vem är du ?? Känner vi varandra?? eftersom du vet hur många gånger jag har vart full????

Liknande trådar

B
Svar
8
Visningar
2 K
nakonsawan
N

Tillbaka
Topp