A
Anonym
Gäst
För att svara på ett inlägg måste man kunna läsa först och förstå vad man läser Ingenstans har jag påstått att hon jobbar för tillfället ,, Jobbar hon så betalar hon till hushållet ,och har alltid gjort ,, Och det ena behöver inte förta det andra ,, Äckligt snål kan man vara även om man är grymt duktig på att spara ihop en mille ..sen har hon lyssnat på mig när hon placerat sina sparpengar , det har gjort henne till en hyfsat beställd kvinna för att vara en fattig bonntjejJag hoppas inte du tar mina inlägg till dig alltför allvarligt, jag försöker skriva efter hur du beskriver ditt förhållande och dina inlägg är väl inte alltid särskilt diplomatiska heller. Du har ju bl.a. beskrivit thai som sätter pengar före allt annat, din fru är "äckligt" snål och inget betalas av henne på ert gemensamma liv. När jag frågar om detta så har jag en "trögtänkt skalle". I andra trådar är hon fantastisk som lyckats spara ihop en mille samt ett hus i Isaan. Själv tycker jag min två-åring också har varit smått fantastisk, han har lyckats dra ihop ca 50k på ett aktiekonto på Nordnet på endast ett halvår
/ SatanG