Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Detta ger jag i julklapp till min thailändska partner
Jo frugan är stolt över att ha satt sin första egna sats plaaaa nu som snart är redo att sprida sin doft
Ska man hålla sig till ett tragiskt synsätt så är ju allt som många gör samtidigt en fest för köpmännen. Skit I Vad andra tjänar på och gör det du gillar! Eller bli en köpman själv och utnyttja situationen till din fördel.
Det kul att ge bort lite present till varandra ibland då blir man lite spännande men det behöver man inte vara dry present heller.
Att ge present till barnen vi brukar sätta pengar till barnen sparspankkonto fast de är bara 2 år o 11 mån istället att köpa något leksaker.
Jag bor också i urskogen, jag har haft många tilltänkta men dom gör bort sig efter ett tag.
Du kan få några av mina tilltänkta som du kan skypa med, jag skypar bara med en i taget nu.
Förr garderade jag mig och skypade med många men det blev lätt att blanda ihop dom då och svårt att förklara varför jag sa som jag gjorde.
Kommer du ihåg ett barnprogram som heter (((Från A till Ö))) ?
Med Birgitta Andersson, hon hade en bildtelefon som hon kunde prata med sin syster i, något sådant är Skype.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.