Detta ger jag i julklapp till min thailändska partner

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vaddå julklappar? Man behöver inte fira jul, det är bara affärsmänen som tjänar pengar på julen, vi andra förlorar bara.

Jo frugan är stolt över att ha satt sin första egna sats plaaaa nu som snart är redo att sprida sin doft :)

Ska man hålla sig till ett tragiskt synsätt så är ju allt som många gör samtidigt en fest för köpmännen. Skit I Vad andra tjänar på och gör det du gillar! Eller bli en köpman själv och utnyttja situationen till din fördel.

Du får ställa fram surströmming på julbordet, det kanske dom gillar då.

Hehe, inte omöjligt alls. Men det är illa nog med phlaa raa här, surströmming kommer inte innanför dörren. :eek: :eek:

Det kul att ge bort lite present till varandra ibland då blir man lite spännande men det behöver man inte vara dry present heller.
Att ge present till barnen vi brukar sätta pengar till barnen sparspankkonto fast de är bara 2 år o 11 mån istället att köpa något leksaker.

Min tilltänkta fick äran att skypa med mig hela julafton, kameran var med mig hela dagen där jag satt.

"BERTIL " sa:
Har ingen partner, vem vill ha en stackare från urskogen som jag?

Jag bor också i urskogen, jag har haft många tilltänkta men dom gör bort sig efter ett tag.
Du kan få några av mina tilltänkta som du kan skypa med, jag skypar bara med en i taget nu.
Förr garderade jag mig och skypade med många men det blev lätt att blanda ihop dom då och svårt att förklara varför jag sa som jag gjorde.

Vad är skyp, jag har ingen aning kan inte mycket om datorer. Det är inte längesen jag hitade knappen där man tog bort stora bokstäver.

Kommer du ihåg ett barnprogram som heter (((Från A till Ö))) ?
Med Birgitta Andersson, hon hade en bildtelefon som hon kunde prata med sin syster i, något sådant är Skype.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

G
Svar
196
Visningar
13 K
glimten66
G
A
Svar