Jag såg dig allt på väg in mot Göteborg igår kväll. För du kom väl med Jutlandica? Vi var en bit bakom utanför Vinga.Hotellet låg bra till 10min promenad från/till färjan.
![]()
![]()
![]()
![]()
Stena buffe
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg dig allt på väg in mot Göteborg igår kväll. För du kom väl med Jutlandica? Vi var en bit bakom utanför Vinga.Hotellet låg bra till 10min promenad från/till färjan.
![]()
![]()
![]()
![]()
Stena buffe
![]()
Jag gillar oftast inte buffé, snabblagad mat av sämre kvalitet än det man kan välja på menyn.Hemma igen efter en lyckad tripp till Danmark.
Badhotellet var bra, vi var mest i bubbelpool och hade det skönt men resten var fint men mest för barn såklart.
Rummen ok men hade tyvärr ingen utsikt över hamnen men sov endast där så gjorde inget. Frukostbuffé suverän fanns allt man kunde önska.
Rekommenderas varmt och vill man inte shoppa räcker en natt gott.
Kanske blir återbesök någon gång och då blir det 2 nätter så man hinner kolla lite annat också.
Igår middag/kväll firade vi med 3 rätters på Hyttefadet som låg bredvid hotellet (fanns många restauranger mm nära).
Förätt tog vi Hummersoppe och räkcoktail
Varmrätt oxfilé med tillbehör
Och slutligen dessert vanilj is med hallon mm
Resan hem blev det buffé på båten och även den kalas, kanske kötträtterna var undermåliga men resten supergott.
Allt som allt en go rejse som de hade sagt i Danmark
Nu dags att sova för ska jobba resten av veckan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vi tyckte det var kanon, men tveksamt om det är värt pengarna för tror de höjt priset.Ser att ni hade samma sittplatser som vi senast. Gillade inte det så värst mycket, sned skärm, lite för långt borta, smalare sittutrymme tyckte jag det var med, just pga infällbara skärmarna. Benutrymmet bra, och sen så behöver man ju inte kliva över nån obekant person, om man vill sitta vid fönstret.
Olika färg på elementens cellplast..??Var en sväng igår och grejade, nu är det bara att naja klart och dit med garagejärnen så kan det gjutas.
Nallat dessa?En bild på skåpet och det finns självklart lucka så det blir snyggt på väggen...
![]()
Nääää...Nallat dessa?![]()
Jepp samlat när det blivit överOlika färg på elementens cellplast..??
Har du nallat från lagret för överblivna element..?? Hahaha...
Ingen golvvärme..??
Jag har ett komplett nytt skåp från Thermotech med 5 slingor om du vill köpa..??
(Eller någon annan självklart)
Otroligt läcker yta det ser ut att vara på betongenPlattan blev gjuten i fredags, nu bara resten kvar
![]()
Hej gjorde nästan likadant bara större 6+12 men satt plasrör 2 st på var sin kortsida för ev el å lite till kanske +75 gråa en på kortsidan +1 på långsidan för vatten om man spolar golvet det gjorde jag före gjutningen ,samt oljebehandlade plattan 2 gånger före stommen uppbygnadPlattan blev gjuten i fredags, nu bara resten kvar
![]()
De brukar slipa så det blir rätt fint, men på bilden är det nyvattnat dessutom.Otroligt läcker yta det ser ut att vara på betongenLjuger bilden lite? Det ser superglättat ut
![]()
Ja detta är 6.1x8.1 pga max 50kvm så slipper man bygglov.Hej gjorde nästan likadant bara större 6+12 men satt plasrör 2 st på var sin kortsida för ev el å lite till kanske +75 gråa en på kortsidan +1 på långsidan för vatten om man spolar golvet det gjorde jag före gjutningen ,samt oljebehandlade plattan 2 gånger före stommen uppbygnad