Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Läste lista igår top 20 på börsens mest köpta aktier och den var på 3:dje plats, så den skall nog gå att sälja.Är den lättsåld?
Men USA gick ju otroligt bra förra året,mycket bättre än SverigeJag har större delen av min portfölj i USA och där har det inte gått lika bra men fortfarande uppåt.
Beror på dom aktier jag gjorde störst vinst på förra året var svenska, vilket är självklart, handlar bara svenskt i aktier.Men USA gick ju otroligt bra förra året,mycket bättre än Sverige
Yes! Jag njötMen USA gick ju otroligt bra förra året,mycket bättre än Sverige
Sålt av alla aktier nu på förmiddagen, var redan +13% i år så dags att lägga om lite, se hur det utvecklar sig nu efter valet.
Skall köpa igen snart, skall bara se vad jag skall köpa, aktierna jag hade, hade nåt riktkursen.Gjorde samma förra veckan. Sålde av alla aktier och fonder och avvaktar nu tills man ser vad som händer när "havet lugnat ner sig" under våren förhoppningsvis.
Dagens aktierekar, stor skillnad mellan riktkurserna från olika investeringsbolag.Volvo lastvagnar fortsätter stiga & spås göra så även framöver,en fin aktie att äga.
Av sista lönen dock åkte allt överskott på räntekonto.
2,5% hos Lunar och då är det olåst.
Ingen ide att sätta nya pengar på ISK än.