Gottland
Forumveteran
23 KARATHur många karat motsvarar 96,5%? Skall det inte heller vara 99,99% när det gäller investeringsguld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
23 KARATHur många karat motsvarar 96,5%? Skall det inte heller vara 99,99% när det gäller investeringsguld?
Rekord mange pensjonister frå utlandet , her topper Polen som får pensjon fra Norge Rekordmange pensjonister bosatt i utlandet - nav.no23.600 personer i Sverige får alderspensjonen fra Norge , Og med den norske og svenske pensjonen så får dei dobbelt utbetalt av andre svensker som bare har svensk pensjon , Kilde Aftenposten i dag .
Det betyder inte att den sammanlagda pensionen blir högre. Nu är du ute och cyklar igen.23.600 personer i Sverige får alderspensjonen fra Norge , Og med den norske og svenske pensjonen så får dei dobbelt utbetalt av andre svensker som bare har svensk pensjon , Kilde Aftenposten i dag .
For å ha rett til pensjon i Norge er minstekrav att du 5 år botid etter 16 år Og grundbelopet er G 1 som er på kr 130.160 pr år . Og grundbelopet G 2 er på kr 260 .320 pr år - Og hvor mange år dei har jobba ,og hvor hog var lonnen .Her får dei poeng etter arbeidsår som er opp til 40 år i arbeid ,og prosent av hvor hog lonnen dei tjener Jeg har arbeidt i 40 år og får utbetalt ca 260.000 pr år + grundbelopet kr. 130,000, = Kr 390.000 pr år , Og så har jeg svensk pensjon , men der mista jeg garanti-pensjonen når jeg flytta til Thailand , Og når jeg ikke har kodebrikka frå Bank i Sverige , så gjer jeg fa**n den svenske pensjonen ,jeg har nokk penger .Det betyder inte att den sammanlagda pensionen blir högre. Nu är du ute och cyklar igen.
For å ha rett til pensjon i Norge er minstekrav att du 5 år botid etter 16 år Og grundbelopet er G 1 som er på kr 130.160 pr år . Og grundbelopet G 2 er på kr 260 .320 pr år - Og hvor mange år dei har jobba ,og hvor hog var lonnen .Her får dei poeng etter arbeidsår som er opp til 40 år i arbeid ,og prosent av hvor hog lonnen dei tjener Jeg har arbeidt i 40 år og får utbetalt ca 260.000 pr år + grundbelopet kr. 130,000, = Kr 390.000 pr år , Og så har jeg svensk pensjon , men der mista jeg garanti-pensjonen når jeg flytta til Thailand , Og når jeg ikke har kodebrikka frå Bank i Sverige , så gjer jeg fa**n den svenske pensjonen ,jeg har nokk penger
Då vi inte fick förnya BankID på Swedbank fick vi istället elektroniska dosor. Bankerna måst väl erbjuda ett alternativ?
Det er ingen fisk i Alta-elven nå ,det er 2 grader kaldt og det snoer . Du får lika mye laks i en elv i Sverige .Har du en elv i sverige ,lei den ut til laksefiskere ,dei betaler Nkr 650.000 for 2 dogn i Norge
![]()
Punget ut 650.000 kroner (!) for å fiske to døgn i Altaelva
En utenlandsk fisker åpnet lommeboken på vidt gap torsdag kveld.www.vg.no
I fra begynnelsen av 18 hundre talet har rike lakse-fiskere fra heile europa komt til Norge og betalt himelske summer for å fiske laks i elvane .Det er ingen fisk i Alta-elven nå ,det er 2 grader kaldt og det snoer . Du får lika mye laks i en elv i Sverige .
n av 18 hundre talet har rike lakse-fiskere fra heile europa komt til Norge og betal
Du skriver inlägg och svarar själv. Bra jobbat!