Om ni vill bli rika

Svårt att säga men jag tror återköp av Solana kanske är rätt tid.
Köpte när 14usd nu 154usd efter ras men tror på 3000usd då det är effektivaste krypton efter Ada nu.
Ada problemet ligger i att är inte så många som kan programmera Haskell, annars anser jag är smartaste krypton som hanterar dokumentlagring och snabba ekonomiska överföringar.

Dock skall man i beaktning att Ada har en maxgräns som Bitcoin, ethereum och Solana har inte det utan bara fortsätter produceras.
En Ethereum överföring kan kosta 15usd och ta dagar, Ada 5 cent och tar sekunder
Ada kan lagra dokument och universitet som testar redan.

23.600 personer i Sverige får alderspensjonen fra Norge , Og med den norske og svenske pensjonen så får dei dobbelt utbetalt av andre svensker som bare har svensk pensjon , Kilde Aftenposten i dag .

Det betyder inte att den sammanlagda pensionen blir högre. Nu är du ute och cyklar igen.
For å ha rett til pensjon i Norge er minstekrav att du 5 år botid etter 16 år Og grundbelopet er G 1 som er på kr 130.160 pr år . Og grundbelopet G 2 er på kr 260 .320 pr år - Og hvor mange år dei har jobba ,og hvor hog var lonnen .Her får dei poeng etter arbeidsår som er opp til 40 år i arbeid ,og prosent av hvor hog lonnen dei tjener Jeg har arbeidt i 40 år og får utbetalt ca 260.000 pr år + grundbelopet kr. 130,000, = Kr 390.000 pr år , Og så har jeg svensk pensjon , men der mista jeg garanti-pensjonen når jeg flytta til Thailand , Og når jeg ikke har kodebrikka frå Bank i Sverige , så gjer jeg fa**n den svenske pensjonen ,jeg har nokk penger .

For å ha rett til pensjon i Norge er minstekrav att du 5 år botid etter 16 år Og grundbelopet er G 1 som er på kr 130.160 pr år . Og grundbelopet G 2 er på kr 260 .320 pr år - Og hvor mange år dei har jobba ,og hvor hog var lonnen .Her får dei poeng etter arbeidsår som er opp til 40 år i arbeid ,og prosent av hvor hog lonnen dei tjener Jeg har arbeidt i 40 år og får utbetalt ca 260.000 pr år + grundbelopet kr. 130,000, = Kr 390.000 pr år , Og så har jeg svensk pensjon , men der mista jeg garanti-pensjonen når jeg flytta til Thailand , Og når jeg ikke har kodebrikka frå Bank i Sverige , så gjer jeg fa**n den svenske pensjonen ,jeg har nokk penger

Då vi inte fick förnya BankID på Swedbank fick vi istället elektroniska dosor. Bankerna måst väl erbjuda ett alternativ?

n av 18 hundre talet har rike lakse-fiskere fra heile europa komt til Norge og betal

4546a2e4-2f92-48b1-a6e2-dc6183a28378-w_720.webp

Tillbaka
Topp