Gottland
Forumveteran
23 KARATHur många karat motsvarar 96,5%? Skall det inte heller vara 99,99% när det gäller investeringsguld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
23 KARATHur många karat motsvarar 96,5%? Skall det inte heller vara 99,99% när det gäller investeringsguld?
Rekord mange pensjonister frå utlandet , her topper Polen som får pensjon fra Norge Rekordmange pensjonister bosatt i utlandet - nav.no23.600 personer i Sverige får alderspensjonen fra Norge , Og med den norske og svenske pensjonen så får dei dobbelt utbetalt av andre svensker som bare har svensk pensjon , Kilde Aftenposten i dag .
Det betyder inte att den sammanlagda pensionen blir högre. Nu är du ute och cyklar igen.23.600 personer i Sverige får alderspensjonen fra Norge , Og med den norske og svenske pensjonen så får dei dobbelt utbetalt av andre svensker som bare har svensk pensjon , Kilde Aftenposten i dag .
For å ha rett til pensjon i Norge er minstekrav att du 5 år botid etter 16 år Og grundbelopet er G 1 som er på kr 130.160 pr år . Og grundbelopet G 2 er på kr 260 .320 pr år - Og hvor mange år dei har jobba ,og hvor hog var lonnen .Her får dei poeng etter arbeidsår som er opp til 40 år i arbeid ,og prosent av hvor hog lonnen dei tjener Jeg har arbeidt i 40 år og får utbetalt ca 260.000 pr år + grundbelopet kr. 130,000, = Kr 390.000 pr år , Og så har jeg svensk pensjon , men der mista jeg garanti-pensjonen når jeg flytta til Thailand , Og når jeg ikke har kodebrikka frå Bank i Sverige , så gjer jeg fa**n den svenske pensjonen ,jeg har nokk penger .Det betyder inte att den sammanlagda pensionen blir högre. Nu är du ute och cyklar igen.
For å ha rett til pensjon i Norge er minstekrav att du 5 år botid etter 16 år Og grundbelopet er G 1 som er på kr 130.160 pr år . Og grundbelopet G 2 er på kr 260 .320 pr år - Og hvor mange år dei har jobba ,og hvor hog var lonnen .Her får dei poeng etter arbeidsår som er opp til 40 år i arbeid ,og prosent av hvor hog lonnen dei tjener Jeg har arbeidt i 40 år og får utbetalt ca 260.000 pr år + grundbelopet kr. 130,000, = Kr 390.000 pr år , Og så har jeg svensk pensjon , men der mista jeg garanti-pensjonen når jeg flytta til Thailand , Og når jeg ikke har kodebrikka frå Bank i Sverige , så gjer jeg fa**n den svenske pensjonen ,jeg har nokk penger
Då vi inte fick förnya BankID på Swedbank fick vi istället elektroniska dosor. Bankerna måst väl erbjuda ett alternativ?
Det er ingen fisk i Alta-elven nå ,det er 2 grader kaldt og det snoer . Du får lika mye laks i en elv i Sverige .Har du en elv i sverige ,lei den ut til laksefiskere ,dei betaler Nkr 650.000 for 2 dogn i Norge
![]()
Punget ut 650.000 kroner (!) for å fiske to døgn i Altaelva
En utenlandsk fisker åpnet lommeboken på vidt gap torsdag kveld.www.vg.no
I fra begynnelsen av 18 hundre talet har rike lakse-fiskere fra heile europa komt til Norge og betalt himelske summer for å fiske laks i elvane .Det er ingen fisk i Alta-elven nå ,det er 2 grader kaldt og det snoer . Du får lika mye laks i en elv i Sverige .
n av 18 hundre talet har rike lakse-fiskere fra heile europa komt til Norge og betal
Du skriver inlägg och svarar själv. Bra jobbat!
Vill man bli rik spela på lottoland. Där finns bland annat ett amerikanskt lotto som brukar ha vinstsummor på 2-5 miljarder svenska kronor.
Man behöver endast ha 5 siffror av 60 rätt)) Plus ett tilläggsnummer.
BTT
Större chans än att BTT äntrar Thailand det... så inga dåliga ods
Enis
Det blir väl som med alla forumsträffar som du aldrig dök upp i.Vinner jag på lotto ska jag bjuda in hela forumet till fest på soi åtta i Pattaya. Jag betalar samtliga flygbiljetter plus hotell dricka och mat.
Enda kravet är att ni måste bo på High Five hotell.
BTT
Silver går bra,läste någonstans I flödet att experterna fortfarande tror på uppgång.
Är iaf nöjd att jag satte pengar i den här.
![]()