Omröstning

Dick

Aktiv medlem
Jag känner att trots att jag försöker vara seriös i allt jag skriver på T.S att jag får för lite likes.
Detta är inte ok.Ni borde ge mig sympati likes för att jag är ny på forumet.
Hur många vill att jag lämnar forumet?
Vinner ni omröstningen kommer jag be admin radera tråden.

Finsk melankoli!Ingen humor inga känslor.
Para pastu o koskenkorva!
Tyvärr, det enda finska ord jag kan är just Koskenkorva. Men min hy är inte vad den borde vara. Dock förlåt, jag kan några fula ord på finska också som min prydhet förbjuder mig skriva.

Du kan få öva på min först... den behöver klippas, jag har elektrisk häcksax att använda. Å oavsett hur kass du är så kan det inte bli sämre än det redan är!

Nej den lätta går jag inte på igen... "Kan du komma över och hjälpa mig att klippa häcken?" låter det och när man väl dyker upp så får man ett hårigt arsle rakt i nyllet och frisörsax i handen :(

Jag har redan i andra sammanhang hävdat att det bör finnas utrymme på det här forumet för olika åsikter och människor. Det gäller dig med. Som jag uppfattat forumet handlar det om ömsesidig informationsutväxling. Vi ska visa dig respekt och du ska visa oss respekt för att det ska funka perfekt.

Det är tråkigt att det är mycket bråk och otrevligheter på en del trådar. Jag vill inte heller ge like, då jag känner att jag tar någons parti.
Men du @Dick får likes av mig:hug_transparent::):wave_transparent:Fortsätt att vara med på forumet.
Instämmer i din synpunkt. Jag ger like när en kommentar tillför något i diskussionen. Kan vara egen analys eller något från en tidning. En svårighet är en bra kommentar som också innehåller ett personangrepp. Då blir det inget. Om man har dåligt med tid är det lätt att missa goda kommentarer.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp