Tillbaka till ämnet då äntligen!!
Idag tisdag såg jag del 4 av 10 omöjliga avsnitt av denna serie. kan börja med att säga att jag förstår varför denna serie visas på måndagar av alla dagar i veckan.....Serien är ungefär lika bra och underhållande som en måndag.
Jag måste säga att jag vidhåller min åsikt som jag nämnt tidigare. första avsnittet tyckte jag var segt som sjutton. 2:a avsnittet var ganska underhållande tyckte jag. Del 3 och nu del 4 är rent ut sagt sega, tråkiga och gråtiga till förbannelse.
jag fattar inte hur folk kan se fram emot sådant här skräp, men det är ju bra att smaken är som baken, men i detta fallet så räcker det inte med "delad" det handlar om en hel jääkla "canyon" emellan tycke och smak oss människor emellan, i alla fall vad det gäller denna serie...
Alla lipade och grinade, ingenting lyckades för någon av personerna i filmen, se bara:
- Pong, ungdomen som var munk och som började tända till på liltösen som lever på happiness, han deppade ihop fullständigt, Hon fanns inte på stranden.
- Lilltjejen åkte till stranden, men för sent och missade Pong, skitknäckt...
- Maria lundqvist (mamman på happines) deppade och hade sig... grannbygget knäcker henne antagligen......
- tanten som var gift med kjelle bergqvist, hon deppar som fan hela tiden och är
en riktig klumpeduns, va sjutton har dom grävt fram henne någonstans..
- Glenn sedan, ja har den killen var glad överhuvudtaget nån gång i filmen???
Nä fy sjutton, hade den gått på bio så hade jag aldrig i detta livet betalt en sekin för att se skiten. Nu tittar man mest för att reta sig på den, och kunna vara med i pratet när andra pratar om denna struntserie med NOLL underhållningsvärde för mig!!
legolas