Översättning

Hon vill att du skickar pengar omgående. Hon är hungrig, så hon kan ju inte vänta på dig tills ni träffas. Att hon inte äter upp sin älskade buffel, beror nog på hennes tro.
Det känns som att du har rätt, jag måste skicka ner en summa som går iväg i morgon. Man måste visa sin goda vilja annars blir det till att fortsätta i sin ensamhet. Jag vet inte vad en buffel kostar men jag fick hjälp av en vän med översättning, hon behöver 50.000 Baht.

Det känns som att du har rätt, jag måste skicka ner en summa som går iväg i morgon. Man måste visa sin goda vilja annars blir det till att fortsätta i sin ensamhet. Jag vet inte vad en buffel kostar men jag fick hjälp av en vän med översättning, hon behöver 50.000 Baht.

Bara skicka kompis! Allt här i världen kostar pengar så även kärlek. Solsidan myntade "kompensationsfaktor", obekvämt att säga men stämmer allt för väl på många. Min sambo är alldeles för snygg för mig så något måste jag ha som kompenserar. Har inte kommit på vad ännu men kanske är det att jag är duktig på att städa och inte rädd för smådjur.

20200816_184550.jpg

Bara skicka kompis! Allt här i världen kostar pengar så även kärlek. Solsidan myntade "kompensationsfaktor", obekvämt att säga men stämmer allt för väl på många. Min sambo är alldeles för snygg för mig så något måste jag ha som kompenserar. Har inte kommit på vad ännu men kanske är det att jag är duktig på att städa och inte rädd för smådjur.

20200816_184550.jpg
Visste att det inte va pengarna hon tog dig för 555 :tongue_transparent:

50k bara Bertil, tycker ja du är lite snål;) öppna lädret, bra med tvärdrag på kontona:)
Va själv på ikea idag, blev dyrare än 50k Baht :p frugan blev sugen på ny säng och så även till barnen:rolleyes: tvärdrag som sagt:love_transparent:

Borde väl inte vara "chan" om det är en man?

Kanske inte?
Men Google translate kanske inte är det bästa hjälpmedel.
Men innan jag la upp det här, så skrev jag på olika sätt och tre ggr. senare lade jag upp den här.
Phom = jag
Khun = du
Har prövat igen och "Chan" kommer upp alla ggr.

Kanske inte?
Men Google translate kanske inte är det bästa hjälpmedel.
Men innan jag la upp det här, så skrev jag på olika sätt och tre ggr. senare lade jag upp den här.
Phom = jag
Khun = du
Har prövat igen och "Chan" kommer upp alla ggr.

Phom = jag (man)
Chan = jag (kvinna)

I alla fall var det så jag lärde mig i min lilla thai for beginners. Men det kanske inte alltid stämmer, vad vet jag. @Krille får rätt mig :)

Har du inte träffat hon? Om inte är risken stor att hon gör så här med flera andra.
Nej jag har inte träffat henne i verkligheten bara via internetprat med bild. Hon ser trevlig ut och har inga barn och är 35 år gammal. Det är tråkigt att inte kunna resa till henne på grund av sjukdomen i världen men jag ska åka så fort det går. Men hjälp till ny buffel måste hon få snabbt.

Liknande trådar

J
Svar
0
Visningar
1 K
junjosa
J
A
Svar
9
Visningar