A
anonymous
Gäst
Dom kommentarena jag fick upp när jag kollade på hotellet på google map så stod det att det låg lite offside.Det är ju mindre än 10 min promenad mellan hotellet jag valt och tonsak så därför tyckte jag det verkade vettigt med tanke på att standarden verkar bra och det kostar nästan 1/2 så mycket som Tonsak. Var hittar du någon som klagat på läget? "The hotel is located right next to the beach." "about 5 mins walk to the main resort area" och "Excellent location in the middle of Sai Kaew beach" är några omdömen på tripadvisor?
Är det skit så får vi väl byta, inte värre än så. Tyckte det var kul urflippad design på rummen.
Visar ju på kartan att det inte ligger vid stranden?
Ja du kanske får dig en överaskning när du kommer till Koh Samet

Nu har dom ju fixat vägarna, inga lervägar längre, kanske satt upp belysning jag var inte åt det hållet sist

Så det kanske är prommenadvänligt nu, var inte så prommenadvänligt för några år sen åt det hållet kvällstid.
Vilket som det låg ju nära stranden så komma ner till den kommer ju inte vara några problem.
Är väl kvällarna kanske det kan bli problem att ta sig någonstans, dagtid är det inga problem att ta sig runt ön.