Att bli pappa på gamla dar

Om hon är 23 år , du är du knappast över 40 antar jag :rolleyes:

Du liksom jag har väl sett de gamla gubbarna med de unga damerna i sällskap på stan eller en restaurang, om det inte varit för de uppenbara språkproblemen så kunde man trott att det var en man ute med sitt barnbarn.
Vi seg ett sådant par på en restaurang i HH härom dagen, den unga damen såg inte speciellt bekväm ut i situationen.

Du liksom jag har väl sett de gamla gubbarna med de unga damerna i sällskap på stan eller en restaurang, om det inte varit för de uppenbara språkproblemen så kunde man trott att det var en man ute med sitt barnbarn.
Vi seg ett sådant par på en restaurang i HH härom dagen, den unga damen såg inte speciellt bekväm ut i situationen.
Jag skulle vara mycket obekväm i den situationen , Gräsligt illa är det anser jag, 35 -40 år mellan , det är ganska synligt hur djäkla "Fit" gubben än är , men oftast är de inte alls i bra skick .
Jag ser hur folk tänker om jag åker någonstans med mina plastdöttrar bakpå hojen eller i bilen . Folk är inte dumma , de ser och de tänker ,
Jag öppnar ofta med Svenska till mina döttrar . då börjar de förstå sammanhanget .Dessutom är de så vita i hyn så många tror de är 50/50 :)

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
trollet
T

Tillbaka
Topp