PC- HJELP

Jeg tror ikke du har penger nokk til en så dyr printer så jeg har kjopt .

P1150998.webp
Bläckstråleskrivare är bara skit att ha

Det står mye om S Modus både på Youtube og på nettet så jeg leser der , men er det noen som har greie på S Modus , med å instalere og avinstalere så takker jeg på forhand , Jeg er gammel og senil ,og så mye nytt i Windows , så greier jeg ikke å folle med i alt som kommer , det for ungdommen ta eg av .

P1150994.webp
Har litt problem med og instalere skrivar Canon E 4570 På feilsoking viser den ingen feil . Test av printer viser ok , den printer ut test ark .

P1150991.webp

P1150993.webp

Koppla skrivaren mot wifi

Har du en billig pirat utgåva av Windows? Installera alla uppdateringar
Takk for hjelpen , Men ingen av dere hadde rett , ang. feilsoking på printer . Jeg hadde samme sporsmål på ett Norsk forum , der jeg fikk mye hjelp med gode tips ang. feilsok på data og printer . Så sporsmålet er , hva var feilen på printeren , Canon Pixma E 4570 har ei lita datamaskin i printeren , den må programeres , Se Youtube film ang programering ,

Kjopte ny PC for ei stund siden med Windows 11 ,det var en Lenovo Idea Pad slim 5 16IMH10 til 37000 Baht . Feilen var i Windows 11 som blei storre og storre . For en måned siden lasta jeg ned Windows 11 på en usb minne , som var gratis . Og instalerte det på PC en min , Og den blei heilt fin , uten feil .

I nær fremtid kommer Windows 12 på markedet ,og den blir gratis , er det noen som skal instalera den . vist PC en vist den tåler den.

Kjopte ny PC for ei stund siden med Windows 11 ,det var en Lenovo Idea Pad slim 5 16IMH10 til 37000 Baht . Feilen var i Windows 11 som blei storre og storre . For en måned siden lasta jeg ned Windows 11 på en usb minne , som var gratis . Og instalerte det på PC en min , Og den blei heilt fin , uten feil .

I nær fremtid kommer Windows 12 på markedet ,og den blir gratis , er det noen som skal instalera den . vist PC en vist den tåler den.

Nej, här är det Mac som gäller privat.
Vad jobbet ger åt mig är jag inte brydd om så länge laptopen inte väger för mycket.

Ingenting från Microsoft eller Google är gratis, du betalar på något vis, ALLTID!

Er det korkad å få noe gratis ????

Screenshot 2026-03-06 093541.webp
Jo stämmer att man gratis kunde uppgradera till Windows men fet krävde att du redan hade en giltig licens, som förmodligen kostat pengar från början. Köper du en ny PC är priset för Windows redan inbakat. Tror du på allvar att Microsoft skänker bort sina produkter?

Tillbaka
Topp