Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Åkesson gjorde gott ifrån sig det enda som retar är de etablerades inställning gentemot SD och medias hackande där de ser endast negativt på SD och inte på vad de kanske utföra och bidrag med...
Åkesson gjorde gott ifrån sig det enda som retar är de etablerades inställning gentemot SD och medias hackande där de ser endast negativt på SD och inte på vad de kanske utföra och bidrag med...
Jo av det jag såg fick han försvara sig hela tiden av massa påstående ingen möjlighet att diskutera vad just de kan bidra med.
Tänk om ett gäng från de etablerade partierna skulle bryta sig ut och starta ett parti med liknande värderingar. De skulle nog lätt få en stor andel med sig.
Jag tittade inte så mycket på utfrågningen men han var hårt ansatt när jag tittade. Man kan tycka vad man vill om åsikterna, alla skall dock behandlas lika under utfrågningarna och det känns lite som att så inte var fallet här.
Jo av det jag såg fick han försvara sig hela tiden av massa påstående ingen möjlighet att diskutera vad just de kan bidra med.
Tänk om ett gäng från de etablerade partierna skulle bryta sig ut och starta ett parti med liknande värderingar. De skulle nog lätt få en stor andel med sig.
Tror inte det behövs några gamla tunga " huvuden" för att SD skall få en avgörande ställning i den Svenska politiken, under många år framöver.
Det räcker med kloka och bestämda åsikter, och lite kärlek till fosterlandet.
Var i dag och röstade i en vallokal någon stans i Thailand, där hade 158 st röstat och det var c:a 10% kvar av SD röstsedlar, dom andra högarna såg dammiga ut på ytan.
Tror inte det behövs några gamla tunga " huvuden" för att SD skall få en avgörande ställning i den Svenska politiken, under många år framöver.
Det räcker med kloka och bestämda åsikter, och lite kärlek till fosterlandet.
Var i dag och röstade i en vallokal någon stans i Thailand, där hade 158 st röstat och det var c:a 10% kvar av SD röstsedlar, dom andra högarna såg dammiga ut på ytan.
Jag menar inte att de etablerade skulle dra till SD, utan om ex.vis några moderater eller kristdemokrater eller kanske socialdemokrater skulle bryta sig ut och säga nu får det vara nog. De skulle kunna heta Moderatnationalister, Kristdemokratnationalister etc. sen har de bara en sak på agenda och det är att stödja SD i deras invandringspolitik men i övriga frågor rösta som sitt ursprung, dvs sympatisera med sina rötter. Då skulle jag inte har några problem att välja parti och tror svenska folket skulle lita på dem bättre.
Problemet med SD, eller med de andra partierna, är att de aldrig fått bekänna färg. Lätt att i opposition lova, men när det väl gäller vart står de då. Vart står de i skolfrågan, vart står de i andra viktiga frågor. Ja jag vet att de vill slå vakt om välfärden (vilket de andra partierna verkar inte bryr sig om). Men när man sett deras utveckling och hur partiet såg ut för tio år sedan, eller för fyra år sedan, hur vet jag hur partiet ser ut om tre till fyra år under en mandatperiod.
Iofs så litar jag betydligt mer på SD än på MP eller FI, men varför jämföra dem med bottenträsket.
Jag skulle av ren protest vilja rösta på SD, men nej tar emot, jag vill inte kasta bort min röst för jag tror att de inte kommer få något att säga till om och jag litar inte till 100% på dem. Tyvärr har jag tappat hoppet om den svenska välfärden, om tio år är nog inte mycket kvar, men det har man ju förstått i minst tio år redan. Det är ju privata sjukförsäkringar och privata äldreboende som gäller och för att ha råd med det måste arbetsgivaren betala detta ...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.