Politiska funderingar (Samlingstråd svensk politik)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Lågutbildade eventuellt lågpannade handlade det väl om. Men, men istället tänk att sitta vid atlantkusten.i solnedgången vid 12 grader syd i februari och sörpla caipirinha med mycket lime och socker. Thailand kan springa rakt in i väggen.

"derPanzerHerring " sa:
Jag har en Master i Chemical Engineering så jag kan tillverka den perfekta mest perfekta Lao Khao utan finkelsmak. Om man använder tillräckligt med socker så kan man tro att det är äkta Caipirinha.

Bästa inlägget i denna pajastråd. Karma kommer

"Jag har ett börsvärde på 5000miljarder ungefär..." Hahahaha...skrattar man inte där saknar man humor... ;D

"Jonas " sa:
För att vissa har lägre utbildning stoppar inte dom ifrån att tänka. Utbildning ger vetskap i det du utbildar dig till det gör dig varken till en kunnigare människa eller smartare förutom den vetskap du erfar inom ditt eget område. Därimot så kan det många gngr medföra att du tror dig veta bättre utan att veta ett skit!

Karma Jonas

"derPanzerHerring " sa:
Lågutbildade eventuellt lågpannade handlade det väl om. Men, men istället tänk att sitta vid atlantkusten.i solnedgången vid 12 grader syd i februari och sörpla caipirinha med mycket lime och socker. Thailand kan springa rakt in i väggen.
Du menar sitta och supa och sukta efter dom där snygga tjejerna man bara får se på bild?
Tror jag stannar här i Thailand iaf faktiskt och suger i mig en kall Leo i hettan medans nån gojting knådar mina svullna fossingar.

A
"derPanzerHerring " sa:

Att du då bemödar Dig att skriva inlägg i detta forum om just Thailand ..........

"Jonas " sa:
För att vissa har lägre utbildning stoppar inte dom ifrån att tänka. Utbildning ger vetskap i det du utbildar dig till det gör dig varken till en kunnigare människa eller smartare förutom den vetskap du erfar inom ditt eget område. Därimot så kan det många gngr medföra att du tror dig veta bättre utan att veta ett skit!

Jaha.. är väl bara en slump då att de med mindre förstånd hamnar hos populistparter då :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

V
Svar
31
Visningar
2 K
anonymous
A
S
Svar