Ubon
Forumveteran
Mördaren
vad jag känner till så dömdes han aldrig för mord, men du kanske har en källa på detta?....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mördaren
De är korrekt att han han vart friad från mordrättegången men det betyder ju inte att han inte gjorde det. De är väl som Leif GW skulle ha sagt Polisiärt uppklarat.vad jag känner till så dömdes han aldrig för mord, men du kanske har en källa på detta?....
...eller som tidigare JK Göran Lambertz har myntat, att bli frikänd, innebär inte att man är oskyldig....De är korrekt att han han vart friad från mordrättegången men det betyder ju inte att han inte gjorde det. De är väl som Leif GW skulle ha sagt Polisiärt uppklarat.
Och det är ju sant. Men när det gäller Thomas Quick så är väl de flesta för utom Lambertz själv då på det klara med att ha hittat på allt....eller som tidigare JK Göran Lambertz har myntat, att bli frikänd, innebär inte att man är oskyldig....
Låt oss alla förenas i polismästare Karin Götblads sorg över en kär anhörigs bortgång.
R I P
Marsvinet Roger
För den som klarar av starka känslor, kan ta del av detta öde och Karins kamp.
![]()
Kulturelitens djupa sorg över marsvinet Rogers hädanfärd
Om du uppskattar min journalistik och mina poddar får du gärna stödja mig med en gåva. OBS! NYTT SWISHNUMMER: 123 519 92 86 Bankgiro 111-9072 Varmt tack för din gåva! I sociala medier utspel…juliacaesar.blog
Klart det är på riktigt. Det är dessa batikkärringar, som är helt känslostyrda och utan kontakt med den verkliga tillvaron, som styr och ställer numera i vårt land. Men visst, ibland är det svårt att ta in att detta faktiskt är på riktigt:Undrar om det är på riktigt?
Det kan fan inte vara sant
Men ett älskat husdjur som dör är nog tungt!Klart det är på riktigt. Det är dessa batikkärringar, som är helt känslostyrda och utan kontakt med den verkliga tillvaron, som styr och ställer numera i vårt land. Men visst, ibland är det svårt att ta in att detta faktiskt är på riktigt:
![]()
Det räcker med kattjävlar på ön, som turisterna släpper av på färjorna när dem reser hem. Skjut av skiten i ställetMen ett älskat husdjur som dör är nog tungt!
Men ett älskat husdjur som dör är nog tungt!
Skjut turisterna ja!Det räcker med kattjävlar på ön, som turisterna släpper av på färjorna när dem reser hem. Skjut av skiten i stället
Skjut vem fan du villSkjut turisterna ja!
Gillar gotlänningar, så dom skjuter jag ej!Skjut vem fan du vill

Gillar gotlänningar, så dom skjuter jag ej!![]()

I krig gör man ju dettaSkjut vem fan du vill
Eller att ha importert sina fruar.Då ska man nog inte ha några marsvin eller hamstrar.
Samtidigt så kan man undra om inte folk var tvungna att sjukskriva sig efter denna händelse med Götblads råtta.