Razzior mot karaokebarer i Surin som tillhandahöll underåriga för sex.

Isan Lover

Forumveteran
Hej

Razzior genomfördes på tre ställen i Surin provins, dessa var Leo Karaoke, Nad Phob Karaoke och Don Kaew Karaoke, polisen hade fått tips ifrån organisationen Lift International om att underåriga utnyttjades för sexhandel just på dessa tre karaokebarer, beväpnad polis slog till efter det att dom hade konstaterat att sex såldes där, 7 underåriga tjejer hittades bland dom totalt 19 tjejer som fanns på dessa ställen, den yngsta flickan var bara 14 år, flera falanger var bland kunderna på dessa barer när polisen slog till. En av ägarna till en av barerna visade sig kanske lite överraskande vara en 51 årig skollärare ifrån Surin.

Surin teacher facing more severe punishment after being found selling underage girls for sex

1583045272739.jpeg

PHOTO: Four people operating sex for sale karaoke bars were arrested, while nineteen sex workers were held, seven of whom are underaged - The Thai Examiner.com

A 51 year old local schoolteacher in Thailand’s northeastern Surin province, near the Cambodian border, was among the owners of three karaoke bars caught selling the sexual services of underaged Thai girls this week. Nineteen women, thought to be sex workers, were taken into custody following raids on the bars.
The businesses were closed and their owners face a range of charges including human trafficking and facilitating the molestation of minors. Provincial authorities warned that government officials and employees will face harsher punishment after it emerged that one of the owners was a public school teacher.

https://www.thaiexaminer.com/thai-n...29/sex-karaoke-bars-pr*stitution-girls-surin/

Mvh isan lover

Vem var överraskad, du?

Hej

Både jag och nej, att ex.vis poliser är ägare till karaokebarer är ju inte så ovanligt men att skollärare är det som i detta fallet var nog lite överraskande för många, sen var jag nog också lite överraskad över att en del falanger visade sig vara kunder där vid razzian, det är ju oerhört hårda straff som väntar dom som grips för sex med minderåriga.

Men rent generellt så har det ju så länge jag kan minnas funnits såna här ställen, så det överraskar ju inte, vi hade ju några såna här karaokeställen förr i vårt område också, dom drevs av chefen för vår Tamboon, men där sysslade man både med att tillhandanhålla sex och sälja knark, dessa ställen gjordes det raider på 2005, även här hittades det minderåriga tjejer ifrån Laos, chefen som ägde ställena sitter fortfarande i fängelse.

Mvh isan lover

Hur många gånger har man inte varit på en sådan tillställning. En underårig kommer och vill sitta ner och man tackar nej. Jag har inte ens tänkt tanken att jag skulle bli beskylld för något samband med detta. Framförallt skulle frugan kastrerat mig om jag skämde ut henne. Senast jag var på en sådan här var med frugans kusin Major i militären.

Hur många gånger har man inte varit på en sådan tillställning. En underårig kommer och vill sitta ner och man tackar nej. Jag har inte ens tänkt tanken att jag skulle bli beskylld för något samband med detta. Framförallt skulle frugan kastrerat mig om jag skämde ut henne. Senast jag var på en sådan här var med frugans kusin Major i militären.

Hej

För egen del så ser jag ingen anledning tillsatt besöka ställen där barn på 14-15 år saluförs, att man inget har sett utan bara råkade befinna sig där när polisen slår till är väl den vanliga ursäkten ifrån utlänningar när polisen slår till, men är man inte intresserad av just minderåriga så kan man ju välja ett ställe med mer vuxna damer över 18 år.

Själv är jag ju lyckligt gift och har familj så det blir inte så mycket spring på barer för min del och just s.k karaokebarer är ju ofta inget annat än en täckmantel för en bordell, vill jag inte ha sex med damerna där slösar jag ju bara min egen tid och deras, dessutom är det ju allmänt känt att minderåriga ifrån grannländerna ofta hålls där under dåliga villkor för att sälja sex, sen är ju dom som jobbar där inte är registrerade och får därför inte genomgå regelbundna läkarkontroller, så vill man ha sex med minderåriga, riskera att bli sjuk och gripen av polis så är karaokebaren ett bra ställe.

Mvh isan lover

Hej

För egen del så ser jag ingen anledning tillsatt besöka ställen där barn på 14-15 år saluförs, att man inget har sett utan bara råkade befinna sig där när polisen slår till är väl den vanliga ursäkten ifrån utlänningar när polisen slår till, men är man inte intresserad av just minderåriga så kan man ju välja ett ställe med mer vuxna damer över 18 år.

Själv är jag ju lyckligt gift och har familj så det blir inte så mycket spring på barer för min del och just s.k karaokebarer är ju ofta inget annat än en täckmantel för en bordell, vill jag inte ha sex med damerna där slösar jag ju bara min egen tid och deras, dessutom är det ju allmänt känt att minderåriga ifrån grannländerna ofta hålls där under dåliga villkor för att sälja sex, sen är ju dom som jobbar där inte är registrerade och får därför inte genomgå regelbundna läkarkontroller, så vill man ha sex med minderåriga, riskera att bli sjuk och gripen av polis så är karaokebaren ett bra ställe.

Mvh isan lover

Haha du är väl inte sur på mig.

Haha du är väl inte sur på mig.

Hej

Nej inte alls, varför skulle jag vara det.

Dom gånger jag nu i modern tid besöker karaokebarer så är det precis som du beskrev det ihop med Thailändska släktingar och vänner, men jag försöker oftast komma undan utan att gå med, visst kan jag ta några öl med dom där, men jag lider med dom utländska tjejerna som tvingas jobba där, kommer dom sen dessutom ifrån Laos kan jag ju prata med dom, det är oftast ingen rolig historia som ligger bakom att dom befinner sig där, några har även bett om hjälp att komma därifrån och t.o.m rymt efter det att jag har varit där.

Mvh isan lover

Sexslavar finns överallt. Och när man ser och hör hur dom trixas in i miljön så är det tragiskt.
Åkte med en bekant som hade Club-Hotel i Dortmund och vanliga resturanger i Witten.
Han visade mig gatu pr*stitutionen i Dortmund. Stod en ung tjej och han berättade att hon hade man och 2 barn.
Svarade han med att fråga om gubben hennes skickade ut henne på streetan.
Nä någon jävla hallick hade någon hållhake på dom. Och hon fick arbeta av deras hållhake på gatan.
Vad jag förstod så skulle dom ha tag på hallicken och spöa han så han släppte greppet om henne och hennes familj.
Fanns några ställen som hallickarna träffades i Dortmund. Ett var vid flygplatsen och jag såg när dom gick in med sina guldkedjor eller länkar rättare sagt
i Cluben dom hade.

Tatort serien är bra om man vill se Tyska kriminalserier. Men stämmer inte alls.

Var dom rädda att du skulle komma tillbaka 5555 :p

OBS! Ett skämt ;)

Hej

Ja det skulle man kanske kunna tro.

Nej det var jag och en annan Svensk som följde med Thailändare till en karaokebar ute bland risfälten i Petchabun, ägare var en oftast full polischef, han hade en Barack med tjejer ute i ingenstans, under ett tak utan väggar stod en karaokemaskin, det serverades öl, Lao Kao och whiskey, några tjejer var helt klart minderåriga ifrån Laos.

Många av dom Thailändska männen var lika fulla och påverkade som polisen som ägde stället, man hade även tyngre knark som heroin, vi kände oss faktiskt lite oroliga för vår säkerhet i detta sällskap, man vet ju att det räcker med att en av dom får ett spel för att vad som helst kan hända.

Vi drack våra öl och skojade lite med några tjejer som ägnade oss extra mycket uppmärksamhet, det visade sig att dom var ifrån Laos, dom ville båda komma därifrån, men vi kunde ju inte påverka deras situation och hjälpa dom, men nästa morgon knackade på vår dörr på hotellet och där stod dom två med varsin liten väska, dom hade rymt när dom andra sov.

Vi visste inte vad vi skulle göra, dom ville resa vidare med oss, men vi sa att det går absolut inte och vad kommer polisen att säga o.s.v, men vi gav dom pengar till buss, tåg och förklarade att dom måste ta sig vidare på egen hand, dom kilade iväg och vi kan bara hoppas att dom kom fram.

Mvh isan lover

Liknande trådar

A
Svar
1
Visningar
2 K
A
A
Svar
2
Visningar