B
Bond
Gäst
"legolas " sa:Va faan här är det lördag kväll och snart läggdags. Det är väl kul att få jiddra lite...
Du var ju oxå med på videon,,,, ;D ;D ;D ;D
Haha bara drygar mig lite. Måste man väl få en lördagskväll som denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"legolas " sa:Va faan här är det lördag kväll och snart läggdags. Det är väl kul att få jiddra lite...
Du var ju oxå med på videon,,,, ;D ;D ;D ;D
Grattis till vinsten"legolas " sa:Annars en hygglig lördag utan att vara kolossalbra. Vann 1.138:- (5.300 baht) på V75 ikväll, så nu går man väl till sängs med ett snett leende tror jag!! Spelpengar till kommande vecka, håller käften hemma så ingen vet, hahaha!!!! Annars går la pengarna till att köpa Som Tam och sådana könstiga saker!!!!
"matteisurin " sa:Tänk att så många år sen Ebba grön slutade, men fortfarande påverkar dom och väcker gamla minnen. Håll till godo med detta bidrag så här på lördagskvällen
"Berralund " sa:Detta är ju mycket bättre än hemskheten du lade ut på "YouTube" - tråden.![]()
![]()
![]()
"matteisurin " sa:Men i ärlighetens namn så måste du väl ändå erkänna att det var mäktigt ?![]()
![]()
"matteisurin " sa:Hoppas att det är fler än jag som gillar den här gamla klassikern
"Bond " sa:Ian Astbury