R
Rolf
Gäst
Visst så jag ska spara mej och bestämma hur vi ska förhålla oss till EU och NATO samt andra viktiga frågor"glimten66 " sa:Tur att gumman din tänker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Visst så jag ska spara mej och bestämma hur vi ska förhålla oss till EU och NATO samt andra viktiga frågor"glimten66 " sa:Tur att gumman din tänker![]()
Det får vi kolla med regeringen om nåt sånt hamnade i packningen. Tack"ragnela " sa:Mörk oxbuljong! Jag har hittat såna där disktrsor här. På Macro eller Lotus. Och grönsaksbuljong! Den de har här är fullproppad med chili!
"Rolf " sa:Tror att dom redan är på väg. Frugan packade ner en massa sånt
Vi har nog täckt upp det mesta tror jag.
Tack i allafall.
Nåt mer som någon kommer på som man kan ha nytta av som inte finns i Thailand ???
Alla tips emottages med tacksamhet.
Är det varmt där nu då"Insayt " sa:Roffe, ta nu inte med dig hela Sverige ner, för då kan du ju lika gärna flytta till Alingsås! ;D
insayt
"Rolf " sa:Är det varmt där nu då![]()
Nä men mycket grejor blev det som skeppas ner. Vi har ju haft dubbelt och tredubbelt av nästan allt efter att ha fått ärva från 4 ställen. F@vi har ju 8 dammsugare tex.
Snudd men rent och fint har vi"Insayt " sa:haha, ja då kan du ju ha en damssugare i varje rum! ;D
insayt
"Berralund " sa:Jag har inte skrivit det tidigare Roffe, men det är allt ett attans tjusigt hus ni har byggt. Man blir avundsjuk utav bara f*n. Lycka till med allt där nere, det är bara att gratulera till en sådan kåk.![]()
Och bättre blir det när vi fått till inredning och trädgård. Nädå fel medlemmar, nä den åker ut i nån tidning eller Blocket med mailsvar"ledarn " sa:
"Rolf " sa:Är det nån som vill köpa min bil en S60R AWD ca 360 Hkr gått snart 20 000 mil -04
Svart med läderklädsel. Allt lull lull som finns.
En skit kul bil som åker ifrån det mesta 105 000:-
Du skulle må då va"glimten66 " sa:Du menar väl 5,00spänn o inge mer![]()
"Rolf " sa:Du skulle må då va
Ni snackade om att förlora på bilar, en sån här har ingen jäkel råd att öpa idag
Nej då vi har två"glimten66 " sa:Nej fasen räcker me en volvo![]()
Jajamen kom igen bara, det är som sagt kul framförallt med kök där damer ofta har synpunkter"ledarn " sa:Bra där Roffe.....
Då vet jag vem vi ska åka och hälsa på när det börjar närma sig byggstart på vårat nya hus...
Tack tack, ja nu går vi in i slutspurten, den 15'e får vi nya kåken i Sverige så då går flyttlasset dit. Sen är det bara att kolla upp hur vi tar oss till Arlanda"Berralund " sa:Det måste vara härligt att få den stickern i passet, nu är ni ju för tusan så gott som på väg. Lycka till sista månaden nu!!![]()
![]()
![]()