Roffes Journal anteckningar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Mörk oxbuljong! Jag har hittat såna där disktrsor här. På Macro eller Lotus. Och grönsaksbuljong! Den de har här är fullproppad med chili!

"ragnela " sa:
Mörk oxbuljong! Jag har hittat såna där disktrsor här. På Macro eller Lotus. Och grönsaksbuljong! Den de har här är fullproppad med chili!
Det får vi kolla med regeringen om nåt sånt hamnade i packningen. Tack
mvh Rolf

"Rolf " sa:
Tror att dom redan är på väg. Frugan packade ner en massa sånt :)
Vi har nog täckt upp det mesta tror jag.
Tack i allafall.
Nåt mer som någon kommer på som man kan ha nytta av som inte finns i Thailand ???
Alla tips emottages med tacksamhet.

Roffe, ta nu inte med dig hela Sverige ner, för då kan du ju lika gärna flytta till Alingsås! ;D

insayt

"Insayt " sa:
Roffe, ta nu inte med dig hela Sverige ner, för då kan du ju lika gärna flytta till Alingsås! ;D

insayt
Är det varmt där nu då :D :D
Nä men mycket grejor blev det som skeppas ner. Vi har ju haft dubbelt och tredubbelt av nästan allt efter att ha fått ärva från 4 ställen. F@vi har ju 8 dammsugare tex.

"Rolf " sa:
Är det varmt där nu då :D :D
Nä men mycket grejor blev det som skeppas ner. Vi har ju haft dubbelt och tredubbelt av nästan allt efter att ha fått ärva från 4 ställen. F@vi har ju 8 dammsugare tex.

haha, ja då kan du ju ha en damssugare i varje rum! ;D

insayt

Jag har inte skrivit det tidigare Roffe, men det är allt ett attans tjusigt hus ni har byggt. Man blir avundsjuk utav bara f*n. Lycka till med allt där nere, det är bara att gratulera till en sådan kåk. :wai:

"Berralund " sa:
Jag har inte skrivit det tidigare Roffe, men det är allt ett attans tjusigt hus ni har byggt. Man blir avundsjuk utav bara f*n. Lycka till med allt där nere, det är bara att gratulera till en sådan kåk. :wai:
:wai: Och bättre blir det när vi fått till inredning och trädgård. :)

Är det nån som vill köpa min bil en S60R AWD ca 360 Hkr gått snart 20 000 mil -04
Svart med läderklädsel. Allt lull lull som finns.
En skit kul bil som åker ifrån det mesta 105 000:-

"Rolf " sa:
Är det nån som vill köpa min bil en S60R AWD ca 360 Hkr gått snart 20 000 mil -04
Svart med läderklädsel. Allt lull lull som finns.
En skit kul bil som åker ifrån det mesta 105 000:-

Du menar väl 5,00spänn o inge mer :)

"glimten66 " sa:
Nej fasen räcker me en volvo ;)
Nej då vi har två :D
Väntar på att killen i BanPhe ska skicka förslag på köket.
Planera kök är nog det roligaste som finns i hus köp. Jag jobbade ett antal år på E-lux som butikschef och fick då bla. åka till Ballingslöv och lära mej rita kök,kul som sjutton.

"ledarn " sa:
Bra där Roffe.....
Då vet jag vem vi ska åka och hälsa på när det börjar närma sig byggstart på vårat nya hus...
Jajamen kom igen bara, det är som sagt kul framförallt med kök där damer ofta har synpunkter :D

I dag har vi gjort det sista som vi kan göra från Sverige hämtat passenoch körkortet betsämt vilket kök och vitvaror som vi ska ha.
Så nu är det bara attt återgå till packningen :)
Gjorde på skojs skull ett litet överslag. I dagsläget har vi ca 500kvm fullt med grejor ???
Så det kommer att bli många vänder till Auktionskammaren.

IMG_0260[1].webp

Det måste vara härligt att få den stickern i passet, nu är ni ju för tusan så gott som på väg. Lycka till sista månaden nu!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

"Berralund " sa:
Det måste vara härligt att få den stickern i passet, nu är ni ju för tusan så gott som på väg. Lycka till sista månaden nu!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Tack tack, ja nu går vi in i slutspurten, den 15'e får vi nya kåken i Sverige så då går flyttlasset dit. Sen är det bara att kolla upp hur vi tar oss till Arlanda :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp