Satsade 180kr på trav, blev miljonär och bokade resa till Thailand.

Det är dock ännu mer förvånansvärt när du svarar på flera år gamla trådar, om jag minns rätt ibland på inlägg från någon som inte är medlem här längre. Då lär svar utebli.
Varför inte kasta dessa gamla trådar i 'soptunnan' i så fall? Retorisk fråga, :)

Senast ändrad:
Jag har väl aldrig nekat till att jag inte kritiserar någon.
Men en del medlemmar verkar bara kritisera för att ställa till med tjafs.
Det är det jag tycker är lite tråkigt.
En del... syftar du på dig själv då också... visst är apknug jävligt ettrig på att påpeka andras felande men du är då inte långt efter.

Du hade en period när du bidrog positivt med glad inlägg från dina promenader men de är mest kritik från din sida nu igen.

• Like
Reactions: Nox
Hej

En Svensk 53 åring satsade 180 kr och blev miljonär, tänkte igenom loppen och valde tre spikar varav ingen var favorit, han bokade direkt en resa till Thailand och bad sedan sin fru att ta obetald semester.

Spikade jätteskräll på GS75 – blev miljonär
Satte alla rätt – bokade semesterresa till Thailand
avChristoffer Wickman

I GÅR 14:08
Mats Andersson kunde kvittera ut över en miljon kronor

FOTO: TR BILD

Mats Andersson, 53, satsade 180 kronor på Grand Slam 75 och spikade jätteskrällen Idreamicanfly.

Då vann han över en miljon kronor och bokade direkt en semesterresa till Thailand.

– Tjejen hade ingen semester att plocka ut, men jag sa åt henne att ringa chefen och fråga om hon fick ta obetald semester, säger Mats Andersson.

Läs hela artikeln här: Spikade jätteskräll på GS75 – blev miljonär

Mvh isan lover
Hur mycket har han kvar av vinsten?

• Haha
Reactions: Nox
Hej

En Svensk 53 åring satsade 180 kr och blev miljonär, tänkte igenom loppen och valde tre spikar varav ingen var favorit, han bokade direkt en resa till Thailand och bad sedan sin fru att ta obetald semester.

Spikade jätteskräll på GS75 – blev miljonär
Satte alla rätt – bokade semesterresa till Thailand
avChristoffer Wickman

I GÅR 14:08

FOTO: TR BILD

Mats Andersson, 53, satsade 180 kronor på Grand Slam 75 och spikade jätteskrällen Idreamicanfly.

Då vann han över en miljon kronor och bokade direkt en semesterresa till Thailand.

Tjejen hade ingen semester att plocka ut, men jag sa åt henne att ringa chefen och fråga om hon fick ta obetald semester, säger Mats Andersson.

Läs hela artikeln här: Spikade jätteskräll på GS75 – blev miljonär

Mvh isan lover
Mistag, han skulle ha åkt solo....

Liknande trådar

Tillbaka
Topp