Satsade 180kr på trav, blev miljonär och bokade resa till Thailand.

Jag vann 70.000 på ett spinn på starburst på snabbare.com.

Dom pengarna var borta efter 3 månader trots att jag är sparsam.

BTT

Nej fängelsetiden är ingen skröna.Satt en månad i monkeyhuset på Pattaya police station på soi 9 och tre veckor på immigration i Bangkok innan jag skickades ut ur landet. Dessbättre fick jag aldrig någon persona non grata stämpel i passet så nåt år efteråt var jag tillbaka igen.
BTT

Nej han har varit med om det mesta tydligen i Thailand. Bl.a. fängelse. Tror det inte finns någon som har mer erfarenhet av det landet än honom.
Finns nog dom på forumet som varit längre i Thailand än vad jag varit men frågan är om dom personerna upplevt lika mycket som jag gjort i landet?
Fängelsevistelse, inlagd på sjukhus fem gånger i Pattaya och Bangkok. Jobbat som lärare på över 30 olika skolor i Bangkok och fem olika i Pattaya. Haft 6 olika förhållanden Long time med tjejer. Bott lång tid i rum för 2000 baht i månaden i samma korridorer som bartjejer och ladymen. Dragit mig runt i landet under perioder med 50 baht om dagen att leva på etc etc. Listan kan göras längre och inget är skrönor utan ren och skär sanning
BTT

Finns nog dom på forumet som varit längre i Thailand än vad jag varit men frågan är om dom personerna upplevt lika mycket som jag gjort i landet?
Fängelsevistelse, inlagd på sjukhus fem gånger i Pattaya och Bangkok. Jobbat som lärare på över 30 olika skolor i Bangkok och fem olika i Pattaya. Haft 6 olika förhållanden Long time med tjejer. Bott lång tid i rum för 2000 baht i månaden i samma korridorer som bartjejer och ladymen. Dragit mig runt i landet under perioder med 50 baht om dagen att leva på etc etc. Listan kan göras längre och inget är skrönor utan ren och skär sanning
BTT
Nja jag tror många här har varit med om mycket. Även om vi inte vart i fängelse eller lärare. Tex. Jag som byggt hus, haft odlingar och olika affärsrörelse och gjort en klassresa från "levt på 50B om dagen" och en lånad cykel till det jag har nu. Att sitta i häkte för något ser jag bara som ett tecken på dumdristighet och som sagt om du håller dig ifrån det landet är det nog det bästa för dig.

BTT
Hej

En imponerande meritlista.

Mvh isan lover

Hej

En imponerande meritlista.

Mvh isan lover

Tja imponerande vet jag inte om den är.

Allt utvecklades ju till det efter ett tag. Mycket var ju på grund av blind förälskelse i ett antal tjejer som efter ett tag visade sig vara opålitliga.

Jag hade mycket kul under baråren men om jag hade vetat då vad jag vet idag så hade jag aldrig bundit mig vid någon bartjej.

Allt med olika lärarjobb var ju egentligen ett sökande efter att få återuppleva förälskelsen igen.

Tyvärr hade jag inte den sociala förmågan att springa ifatt en vanligt arbetande thaikvinna. En brist som jag delar med 90% av alla andra bargubbar i Pattaya.
Så jag fortsatte att gå till barerna även när jag jobbade på skolorna istället för att dejta dom tjejer jag hade på arbetsplatsen.

BTT

BTT
Wow respekt, bok med nån förläggare på gång eller blir det en spökskrivare? Men jag har hört att prison blues i Thailand så katoyer kan gå hårt brunögat helst då det kommer in white trash utan stålar. Din mentala hälsa har uppenbarligen blivit lidande. Hoppas allt är Ok i de bakre regionerna men 5 gånger på sjukhus verkar det som du har fått bestånden skador både här och där.
Patient 67/ Shutter island är nog det som stämmer bäst på dig.
Men det här med din fixering vid att varit skollärare får mig att tro att du har en ganska snedvriden sexuell läggning.
Så Piss off med dina lögner.
En oduglig jävel som inte klar att dra ihop pengar för en en 3 månaders semester.
Själv har jag mer eller mindre levt ett Svensson liv i Thailand med dotter hus, bungalows i lite över 30 år till och från.
Men några hardcore veteraner från Thailand har stött ihop med under årens lopp, och ditt skrävel det hör inte ens hit.
Du är inte ens på banan.

Wow respekt, bok med nån förläggare på gång eller blir det en spökskrivare? Men jag har hört att prison blues i Thailand så katoyer kan gå hårt brunögat helst då det kommer in white trash utan stålar. Din mentala hälsa har uppenbarligen blivit lidande. Hoppas allt är Ok i de bakre regionerna men 5 gånger på sjukhus verkar det som du har fått bestånden skador både här och där.
Patient 67/ Shutter island är nog det som stämmer bäst på dig.
Men det här med din fixering vid att varit skollärare får mig att tro att du har en ganska snedvriden sexuell läggning.
Så Piss off med dina lögner.
En oduglig jävel som inte klar att dra ihop pengar för en en 3 månaders semester.
Själv har jag mer eller mindre levt ett Svensson liv i Thailand med dotter hus, bungalows i lite över 30 år till och från.
Men några hardcore veteraner från Thailand har stött ihop med under årens lopp, och ditt skrävel det hör inte ens hit.
Du är inte ens på banan.

Nej jag har inte ansträngt mig för att träffa några svenska hardcore veteraner i Thailand.

Mest på grund av att många av dom tycks vara riktigt sura och stöddiga gnällspikar och såna personer klarar man sig utan.

Din antydan om min eventuella sexuella läggning visar ju din elakhet av mobbingkaraktär.

Om resten av veteranerna är som du har ni nog riktigt kul när ni träffas.

BTT

Liknande trådar

Tillbaka
Topp