Broder Tuk Tuk
Forumveteran
Jag vann 70.000 på ett spinn på starburst på snabbare.com.
Dom pengarna var borta efter 3 månader trots att jag är sparsam.
BTT
BTT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Näää nu skojjar du allt, hade du varit sparsam så hade du haft 80.000kr efter 3månaderJag vann 70.000 på ett spinn på starburst på snabbare.com.
BTT
Hade det inte varit bättre att köpa en biljett till Thailand?Jag vann 70.000 på ett spinn på starburst på snabbare.com.
BTT
Om inlägget är märkt med Anonym eller Anonymous som skribent.Hur vet man detta?
I Broderns fall så tror jag inte det. Sist hamnade ju han på Bkk Hilton.Hade det inte varit bättre att köpa en biljett till Thailand?
Portförbjuden med andra ord?I Broderns fall så tror jag inte det. Sist hamnade ju han på Bkk Hilton.
Nej han har varit med om det mesta tydligen i Thailand. Bl.a. fängelse. Tror det inte finns någon som har mer erfarenhet av det landet än honom.Portförbjuden med andra ord?
I fablernas världNej han har varit med om det mesta tydligen i Thailand. Bl.a. fängelse. Tror det inte finns någon som har mer erfarenhet av det landet än honom.
Tror det inte finns någon som har mer erfarenhet av det landet än honom.
Nej fängelsetiden är ingen skröna.Satt en månad i monkeyhuset på Pattaya police station på soi 9 och tre veckor på immigration i Bangkok innan jag skickades ut ur landet. Dessbättre fick jag aldrig någon persona non grata stämpel i passet så nåt år efteråt var jag tillbaka igen.I fablernas värld
Finns nog dom på forumet som varit längre i Thailand än vad jag varit men frågan är om dom personerna upplevt lika mycket som jag gjort i landet?Nej han har varit med om det mesta tydligen i Thailand. Bl.a. fängelse. Tror det inte finns någon som har mer erfarenhet av det landet än honom.
Nja jag tror många här har varit med om mycket. Även om vi inte vart i fängelse eller lärare. Tex. Jag som byggt hus, haft odlingar och olika affärsrörelse och gjort en klassresa från "levt på 50B om dagen" och en lånad cykel till det jag har nu. Att sitta i häkte för något ser jag bara som ett tecken på dumdristighet och som sagt om du håller dig ifrån det landet är det nog det bästa för dig.Finns nog dom på forumet som varit längre i Thailand än vad jag varit men frågan är om dom personerna upplevt lika mycket som jag gjort i landet?
Fängelsevistelse, inlagd på sjukhus fem gånger i Pattaya och Bangkok. Jobbat som lärare på över 30 olika skolor i Bangkok och fem olika i Pattaya. Haft 6 olika förhållanden Long time med tjejer. Bott lång tid i rum för 2000 baht i månaden i samma korridorer som bartjejer och ladymen. Dragit mig runt i landet under perioder med 50 baht om dagen att leva på etc etc. Listan kan göras längre och inget är skrönor utan ren och skär sanning
BTT
Jag är inte imponerad....Finns nog dom på forumet som varit längre i Thailand än vad jag varit men frågan är om dom personerna upplevt lika mycket som jag gjort i landet?
Fängelsevistelse,
För en gångs skull nånting vettigt från dig.Jag är inte imponerad....
HejFinns nog dom på forumet som varit längre i Thailand än vad jag varit men frågan är om dom personerna upplevt lika mycket som jag gjort i landet?
Fängelsevistelse, inlagd på sjukhus fem gånger i Pattaya och Bangkok. Jobbat som lärare på över 30 olika skolor i Bangkok och fem olika i Pattaya. Haft 6 olika förhållanden Long time med tjejer. Bott lång tid i rum för 2000 baht i månaden i samma korridorer som bartjejer och ladymen. Dragit mig runt i landet under perioder med 50 baht om dagen att leva på etc etc. Listan kan göras längre och inget är skrönor utan ren och skär sanning
BTT
Hej
En imponerande meritlista.
Mvh isan lover
Wow respekt, bok med nån förläggare på gång eller blir det en spökskrivare? Men jag har hört att prison blues i Thailand så katoyer kan gå hårt brunögat helst då det kommer in white trash utan stålar. Din mentala hälsa har uppenbarligen blivit lidande. Hoppas allt är Ok i de bakre regionerna men 5 gånger på sjukhus verkar det som du har fått bestånden skador både här och där.Finns nog dom på forumet som varit längre i Thailand än vad jag varit men frågan är om dom personerna upplevt lika mycket som jag gjort i landet?
BTT
Wow respekt, bok med nån förläggare på gång eller blir det en spökskrivare? Men jag har hört att prison blues i Thailand så katoyer kan gå hårt brunögat helst då det kommer in white trash utan stålar. Din mentala hälsa har uppenbarligen blivit lidande. Hoppas allt är Ok i de bakre regionerna men 5 gånger på sjukhus verkar det som du har fått bestånden skador både här och där.
Patient 67/ Shutter island är nog det som stämmer bäst på dig.
Men det här med din fixering vid att varit skollärare får mig att tro att du har en ganska snedvriden sexuell läggning.
Så Piss off med dina lögner.
En oduglig jävel som inte klar att dra ihop pengar för en en 3 månaders semester.
Själv har jag mer eller mindre levt ett Svensson liv i Thailand med dotter hus, bungalows i lite över 30 år till och från.
Men några hardcore veteraner från Thailand har stött ihop med under årens lopp, och ditt skrävel det hör inte ens hit.
Du är inte ens på banan.