Specialverktyg är [thai]เครื่องมือเฉพาะ[/thai], [trans]kruang[ton]F[/ton] muu[ton]M[/ton] cha[ton]L[/ton] på[ton]H[/ton][/trans], så där har du [trans]cha[ton]L[/ton] på[ton]H[/ton][/trans] som är ett annat ord som har liknande betydelse som [trans]pi[ton]H[/ton] seed[ton]L[/ton][/trans] men mer åt specialicerad-hållet.
När det gäller speciell dimension borde [trans]pi[ton]H[/ton] seed[ton]L[/ton][/trans] kunna vara ok, eller kanske [thai]แปลก[/thai], [trans]bplääg[ton]L[/ton][/trans], i betydelsen udda eller ovanlig. Så du kan prova med [thai]ขนาดพิเศษ[/thai], [trans]ka[ton]L[/ton] naad[ton]L[/ton] pi[ton]H[/ton] seed[ton]L[/ton][/trans], eller [thai]ขนาดแปลกๆ[/thai], [trans]ka[ton]L[/ton] naad[ton]L[/ton] bplääg[ton]L[/ton] bplääg[ton]L[/ton][/trans].
Många timmar lägger jag inte på ett inlägg, men det är nog mer jobb en vad många kanske tror. Jag vill att allt ska vara så rätt som jag bara kan så att folk ska slippa lära sig fel i onödan och kollar därför upp saker en extra gång innan jag skriver även om jag tycker att jag vet, så visst tar det en del tid.
Det är jättesynd med de här nya tiderna vi har fått där folk inte säger tack till varandra längre, tycker jag. Jag är också lite dålig på att säga tack, men jag försöker att tänka på det när man får något av vänner, kollegor eller bara att man får kvittot i kassan. Kostar mig inget extra, och kanske de känner sig lite uppmundrade i sitt tråkiga jobb.

Tack för omtanken!