PanPan
Forumveteran
Ok, förlåt, ser nu att jag var lite het på bollen och tog det som kommentar på mig.Jag svarade namfalang som undrade om det var ett visum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ok, förlåt, ser nu att jag var lite het på bollen och tog det som kommentar på mig.Jag svarade namfalang som undrade om det var ett visum.
Behövs inte sökas där, eller kan inte ens, den visa on arrival är för tex kineser med annat krav, dom får inte 30 dagar, utan måste genom den delen.Vilka svenska går till visa on arrival kön på Suvanabumi? De som måste visa yellow fever ceri?
Jag har aldrig behövt söka visum on arrival som svensk.Ställ dig i visa on arrival kön istället. Med negrerna.
Jag kör Visa exempt med de andra svenskarna.
Du förvrider ju, tycker jag skrivit rätt tydligt, hur kom du in på visa on arrival?Ställ dig i visa on arrival kön istället. Med negrerna.
Jag menar, jag har haft dessa olika visum och arrival 30 dagar i 12 år då jag varierar.Ställ dig i visa on arrival kön istället. Med negrerna.
Fast inte med Visa on Arrival, då köar du med negrerna på Suvan eller DMK för att få just ett Visa on Arrival innan Immigrationen ,det gäller inte för svenskar vi har Visa Exempt och kan gå direkt till disken och blir instämplade utan visa, exempt.Jag menar, jag har haft dessa olika visum och arrival 30 dagar i 12 år då jag varierar.
Jag har kommit på 30 dagar.
Nåt år sökt familjevisum i Sverige.
Par år åkt till Savvanakhet tagit ut ett årigt där.
Några gånger på konsulatwt i gbg.
Nån gång i Stockholm.
Kom direkt när dom öppna under pandemin satt 14 dagar i karantänt.
Haft extension med multiple entry.
Inte många olika jag inte testat.
Du har rest ner som turist och kan förlängning.
Jag har hållt på med detta i 12 år som boende och skriven här.
Du har varit här längre som turist men jag har varit här längre som familjemedlem.
Har aldrig i något av mina inlägg skrivit visa on arrival då jag räknat med en kommentar som din utan skrev 30 day on arrival så det inte skulle misstolkas.Fast inte med Visa on Arrival, då köar du med negrerna på Suvan eller DMK för att få just ett Visa on Arrival innan Immigrationen ,det gäller inte för svenskar vi har Visa Exempt och kan gå direkt till disken och blir instämplade utan visa, exempt.
Det är skillnad på on arrival och exempt inte bara namnet.
Som nån så hövligt skrev om "man inte har kunskapen kan man hålla käft"-
Så är det var gift då och var utskriven från Sverige tänker söka på min dotter nu när jag åker ner igen multiple entry kan vara lång ledig tre gånger varje år nu så passar bra.Oooh my god, är du helt jävla trög eller.
Det är mitt E-visa non O spouse family med nya E-ansökan.
Jag har familj här nere och får 1 år åt gången multiple entry utan att behöva visa upp ekonomi och pengar.
Men jag får bara vara här 90 dagar sen Så var det för migmåste jag göra en gränspassage, men det är bara fram och tillbaks.Trodde ju detta var allmänt känt.
Som gift eller har barn i Thailand så är du berättigad till Visa non-O multiple entry på 1 år, behöver göra en gränspassage var 90 dag, inget ekonomiskt krav.
Bara om jag söker extension jag behöver visa upp 400k, foto familj och annat.
Jag har i många år innan pandemin suttit och stämplat papper där det är noga med ordbajsare, "recieved only" stod det på stämpeln, inte accepterar, godtar eller förstår.Det var nån ovan som hävdade att svenskar omvandlar Visa on Arrival till NON O.
Vilket är helt fel och om "man inte har kunskapen kan man hålla käft" sen kan man skriva "Oooh my god, är du helt jävla trög eller".
Det borde klassas som nåt "som riskerar att förolämpa" jmf forumvilkor.
Du kan som jag skrev omvandla ett 30 on arrival till non-0, 3 månader hos im för att söka extension då det inte går att göra på 30 dagars.Eftersom ordbajsare som skall krångla till det för att få rätt så försöker jag undvika ord som tex visa on arrival, och tror inte jag har skrivit det i tråden, om så är fallet var det en miss,
Japp 30 on arrival, inte visum on arrival.Du kan som jag skrev omvandla ett 30 on arrival till non-0, 3 månader hos im för att söka extension då det inte går att göra på 30 dagars.
![]()
Ordbajseri var det jaJapp 30 on arrival, inte visum on arrival
Du vet visst inte skillnaden, vi som Svenskar är visumundantagna och får 30 dagar vid ankomst visumfritt medans Kineser tex måste gå igenom och söka visum on arrival.Du kan som jag skrev omvandla ett 30 on arrival till non-0, 3 månader hos im för att söka extension då det inte går att göra på 30 dagars.
![]()
Ännu en utan kunskap som skall komma och försöka, olika regler för olika nationer.Ordbajseri var det ja![]()
Jo då det vet jag det var 45 dagar senast jag var nere.Du vet visst inte skillnaden, vi som Svenskar är visumundantagna och får 30 dagar vid ankomst visumfritt medans Kineser tex måste gå igenom och söka visum on arrival.
Du kanske har sett där det står många kineser imellan passkontrollerna?
Ordbajseriet förstod du nog inte, då han skrev att jag skrivit visa on arrival vilket jag inte har gjort.Jo då det vet jag det var 45 dagar senast jag var nere.
Det var bara ordbajseri som var lite komiskt.![]()