SV: Hur fungerar KARMA?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Rolf " sa:
Efter att ha farit runt på olika forum ett tag så har jag lagt märke till hur olika man hanterar Karma knappen.
Här är det lite strikt i mitt tycke, inget fel i det. Jag jagar inte.
Men andra forum använder den som Gilla knappen i FB.
Vad vill jag ha sagt med detta ???
Inte ett skit.

Kan hålla me dig om det e ju själv rätt aktiv på andra forum o har märkt den skillnaden me

Tycker det är onödigt med 48 timmars regeln...

Skriver någon ett bra inlägg i flera trådar under 48 timmar kan man endast ge en karma oavsätt hur många man tycker denna förtjänar.

//Peo

"Per Olav " sa:
Tycker det är onödigt med 48 timmars regeln...

Skriver någon ett bra inlägg i flera trådar under 48 timmar kan man endast ge en karma oavsätt hur många man tycker denna förtjänar.

//Peo

Håller me dig om den ta bort den skiten

"legolas " sa:
Jag tycker också samma om 48-timmars-regeln, bort med den skiten,,. jag har klart märkt att Glimtens inlägg på förmiddagen håller en klart bättre kvalitet, och sedan när han vet att han inte kan få några mer karma, så sjunker hans kvalite på inläggen betänkligt under eftermiddagen och kvällen. Då börjar det skrivas i hundtrådarna, hahahaha ;D ;D ;D ;D

Du har märkt detta du med? :reta:

Men tänk hur många 1000 tals karma du själv hade haft om inte 48 timmars regeln hade funnits... ;D ;D ;D ;D

//Peo

"Per Olav " sa:
Du har märkt detta du med? :reta:

Men tänk hur många 1000 tals karma du själv hade haft om inte 48 timmars regeln hade funnits... ;D ;D ;D ;D

//Peo

Huvudet på spiken där Peo! Även du har avslöjat honom, det ger dig en karma!! ;D ;D ;D

Och han / hon återföds som vildkanin på Gotland!!!!!

Det är karma det.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp