SV: V75 tävling (till hösten??) We´re in it to win it!!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det får man hoppas, lägger in lite småsystem om jag har någon eller några bra spikar under veckorna, oftast förluster ;) men det är kul ändå.

"b-tung " sa:
Det får man hoppas, lägger in lite småsystem om jag har någon eller några bra spikar under veckorna, oftast förluster ;) men det är kul ändå.

Håller tummarna för dig ! inte bara för att du är AIK:are :D

"legolas " sa:
Vi är alltså klara deltagare:

1. Berralund
2. Matteisurin
3. legolas
4. B-tung
5. Ledarn

5st klara redan nu, och 2 veckor kvar till start,,, faan V75 är ju det mest populära spelet på jordklotet, nog fasen måste väl fler vara intresserade av att ha ett kul nöje och också extrachans att tjäna goa pengar.....

Kom igen nu...... 100:- i insats och en 10 veckors tävling!!! Kan väl vara kul att ni har något "eget" där inte frun är med, eller??? Men frun är såklart också välkommen, damer brukar av hävd vara ganska duktiga på V75, det lönar sig ju ofta med sömmersketips,, kycklingen nåt för dig eller???

Personligen är jag som lyckligast när jag kan göra nåt kul utan att frugan lägger sig i.. ;) ;) :thumbsup:

Legolas ! Saknar denna ädla tävling, som gav lite nöje under veckan för att sedan kulminera på lördagarna, borde väl ändå vara fler än vi fem som redan anmält sitt intresse som vill vara med ? :eek:

Mats

"legolas " sa:
jag har en ide´ om det nu är så att vi skall vara fler..... Varför inte kolla med några kompisar vi har. Även om de kanske INTE vill vara med på forumet som sådant, så kan jag åtaga mig att hålla dem informerade via emailen. Så att alla får sina travrader och kan ha roligt på lördagarna.

Jag kan kolla med några polare som jag har, så kan vi se om ni andra har kompisar som vill vara med. Vi kan ju i så fall denna första gång skita i att satsa 100:- eftersom ju flera klart har sagt att de finner det för nervöst att riskera dessa. Så vi kan köra samma som förra gången. Så om detta funkar igen, så kan vi ju kolla nästa omgång om folk vill spekulera..

Hör av Er till mig är ni bussiga..... JU FLER DESSTO BÄTTRE....

MVH
legolas

Är det verkligen någon som tvekar om att satsa en hundring? Inte jag i alla fall. Men tyvärr känner jag inte till någon annan som vill vara med, men vi skall kanske skapa en ny tråd, låsa denna och på så sätt försöka fånga intresset hos flera här på forumet.

Vad tycker du, lego? Vill du så låser jag denna tråden så kan du ju skapa en ny med stora bokstäver sedan.

MVH
Berralund

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp