Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
SV: V75 tävling (till hösten??) We´re in it to win it!!!
Ja då så va sista omgången genomförd och för en annan gick det som det brukar " åt fanders " Vill samtidigt passa på och gratulera b-tung för segern, extra glädjande är det att han är en tvättäkta AIK:are och sist men inte minst ett stort tack till legolas som vecka efter vecka har haft ork och lust att organisera allt. helt suveränt.
MvH. Mats
Ps ! Hoppas att det blir en fortsättning för det har varit skitkul att engagera sig i för en annan främmande spel, även om det gick åt helvete
Tack för denna gången, Lego. Du har skött det med den äran. Och du har rätt, vad sjutton är 100 kronor? Det är ju bara att lägga hundringen i ett kuvert och skicka den till den lycklige vinnarens hemadress, då behöver man ju inte kladda men bankkonton etc. Hur svårt kan det vara egentligen?
Jag för min del litar fullständigt på att hundringarna kommer om jag nu till äventyrs skulle vinna. Men det lär säkert inte inträffa.
Så om du vill hålla i en sådan tävling med den stora insatsen så är jag med, det har liksom blivit en vana att plita ihop sin rad på lördagen nu.
Nu är det nyktert och nu är det klart med travtävlingen. jag kände bara nu att nu är det över och B-tung vann helt överlägset och var verkligen helduktig. Vi andra var inte alls dumma och jag tror att vi faktiskt skulle kunna hota B-tung i kommande tävlingar.
Vår tävling reducerades ju ned till 4st deltagare till slut, och det blev ett antikklimax på något sätt. Ofta blir det på detta sätt med vanliga människor. man måste ha en drivkraft och en motivationsfaktor för att de skall orka hålla på längre än 8 minuter och koncentrera sig!!!
Den motivationsfaktorn enlihgt mig var d 100:- som vi egentligen skulle haft i kassan och gett till den som vinner tävlingen. DÅ [¤#@@¤%]r blir det inga sådana där mesiga mail och skit att man inte orkar och ursäkter att man har så hila mycket att göra. Då jävvlar anamma så kommer travraden in varje vecka, och dessutom med ett leende...
Om allas åsikt fortfarande är att mitt förslag är kasst, alltså att alla deltagare lägger i en kassa 100:- per skaft och vinnaren tar allt, så tror jag nog att jag kanske inte just nu känner för att hantera detta längre. Jag tycker att det är skitroligt med sådana här saker men lite roligt med någon typ av insats måste vi ha, annars är och blir det bara avslaget tycker jag.....
ha det gött gänget, vi kan säkert göra om en sådan här tävling en annan gång... Fundera på hur ni vill ha det med det oerhört stora beloppet av 100:-...
Ursäkta att jag dröjt med svaret, naturligtvis är jag med, fasiken den här tävlingen har varit skitrolig och hoppas den kommer igång igen snarast..
Mats
Jag kommer att deltaga, vet tyvärr redan nu att jag kommer vara fullskiten av jobb här framöver så jag kommer nog att missa nångång då och då. Men det behöver ni nog, så det kan bli lite jämnt uppe i toppen....
Detta låter perfekt, lego. Du gör skäl för ditt nick. Jag håller med, hoppas att så många söm möjligt vill vara med. Bäst vore kanske att starta en ny tråd och med stora bokstäver fånga folks intresse.
Vad gäller pengarna så är det kanske bäst att betala innan, men för min del så litar jag på folk att man skickar lovorna till den lycklige vinnaren. Att betala innan är dock helt OK.
Fasen detta skall bli skitkul, jag ser redan fram emot starten! :
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.