Svensker pensjonister römmer Thailand ,

Det var därför jag frågade, för är det samma person vi menar så passar namnet Hästen bäst, för där är ju inte alla hästarna hemma.
Om det är Legolas ni avser med "Hästen" så har jag inte så mycket kontakt med honom, han är en märklig kille när han sitter bakom tangentbordet så jag undviker den biten med honom .

Stämmer bra det. Fiskarn har varit och hälsat på honom för dom trivdes så bra ihop. Det säger väl allt.
Kanske skall man be en "Gunnarg" om lov att hälsa på hos folk, att andra inte har träffat honom personligen är inget jag kan klandras för, han är en ganska ok prick "in reality " så att säga: Ni här har byggt upp ett otroligt hat mot honom, han är iofs själv ansvarig för det i mångt och mycket då han är en otrevlig fan när han sitter bakom tangentbordet. Finns ju iofs fler här som inte ligger långt efter honom. Vet inte om "Gunnarg" har träffat honom personligen, men uppenbarligen tillhör han den "hästen-hatande "klanen här på forumet.

Kanske skall man be en "Gunnarg" om lov att hälsa på hos folk, att andra inte har träffat honom personligen är inget jag kan klandras för, han är en ganska ok prick "in reality " så att säga: Ni här har byggt upp ett otroligt hat mot honom, han är iofs själv ansvarig för det i mångt och mycket då han är en otrevlig fan när han sitter bakom tangentbordet. Finns ju iofs fler här som inte ligger långt efter honom. Vet inte om "Gunnarg" har träffat honom personligen, men uppenbarligen tillhör han den "hästen-hatande "klanen här på forumet.
Jag har faktiskt träffat ”Legolas” en gång uppe på Lotus i Chaiyaphum. Han var trevlig vid det korta mötet men pratade så jag hade skavsår i öronen efter 5 minuter. Förstod först efteråt vem det var jag hade träffat.

Jag tror att det är ett mindre antal som skriver här och håller forumet igång, är det värdefullt anser forumvärdar samt medlemmar? Eller vill flertalet har ett forum där mycket lite diskuteras mer än hur många eller vilken öl man dricker. Jag menar att ni som mest klagar på vad som skrivs kanske skulle ha för lite att gnälla om.

Jag har faktiskt träffat ”Legolas” en gång uppe på Lotus i Chaiyaphum. Han var trevlig vid det korta mötet men pratade så jag hade skavsår i öronen efter 5 minuter. Förstod först efteråt vem det var jag hade träffat.
:laugh2: Ja, man får inte en sekund själv, trevlig men djäkligt jobbig. Har själv inte träffat honom nu på snart ett år, men kan säga att han är en mycket trevlig samt hjälpsam person

Den gubben ger jag inte mycket för.
Hästen snodde en bild tagen här hemma på en kompis och mig från ett annat forum, visade bilden på sin blogg och skrev massa dynga i anslutning till bilden.
Ja, det var djäkligt fult, minns du berättade detta , men vet inte vad han skrev :( Då måste ju enligt Gunnarg de som träffar honom vara av samma skrot och korn, det måste du veta Stefan vi har ju träffats du och jag.

Senast ändrad:
Jag har träffat honom många gånger i Chaiyaphum men intresset avtog snabbt.
Det gick bra så länge han fick sköta snacket med sina visdomsord om faranger i Thailand men sade jag emot blev han väldigt upprörd och spårade ur.

Särskilt hatisk var han mot svenskar i Pattaya men kanske var det för att miste oskulden där på första resan och tvingades flytta till risfälten.

Inte för min del, det klarade han utmärkt på helt egen hand, man pissar inte på folk som hjälper en. Han frågade om hur man gjorde bostongurka på ett annat forum, så jag skickade några ingredienser som han inte fick tag på, sen fick jag skit tillbaka så han står inte högt i kurs hos mig.

Jag har träffat honom många gånger i Chaiyaphum men intresset avtog snabbt.
Det gick bra så länge han fick sköta snacket med sina visdomsord om faranger i Thailand men sade jag emot blev han väldigt upprörd och spårade ur.

Särskilt hatisk var han mot svenskar i Pattaya men kanske var det för att miste oskulden där på första resan och tvingades flytta till risfälten.
Där har du en poäng om Legolas, han vet bäst, och ingen skall ha andra åsikter, men det är han ju knappast ensam om :laugh2: Men han mästrar inte mig, det har han aldrig ens försökt kan jag säga

Tillbaka
Topp