stef@n
Forumveteran
Och jag bryr mig inte.Jo fast BTT har inte varit i Thailand sedan 90 talet, oklart exakt vilket år dock.
Hans konton har varit kapade lite hit och dit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och jag bryr mig inte.Jo fast BTT har inte varit i Thailand sedan 90 talet, oklart exakt vilket år dock.
Ingen erfarenhet alls av "bartjejer".Du måste ha dålig erfarenhet av bartjejer.
Borde inte det inlägget vara i maja tråden?Väntar på en leverans från Kerry eller liknande.
Jag funderar... var Royal Garden Plaza ens byggt på 90-talet när BTT påstår sig varit i Thailand.
Har bestämt för mig att det var massa småbyggnader å skjul så sent som tidigt 00-tal.
Jo fast BTT har inte varit i Thailand sedan 90 talet, oklart exakt vilket år dock.
Och jag bryr mig inte.
Jo jag var där i mars 2016 och bodde bland annat på Flipper house soi 7 plus på Stefans guesthouse i Jomtien.
Skulle åkt för tre år sen men pandemin kom emellan.
Jobbade dessutom i Pattaya ända fram till 2004. Har varit tillbaka fem gånger sen dess.
BTT

Fast vi måste ge BTT att han inte är den enda som skyller på pandemin.Jaja. Pandemin som började i mars 2020 kom ivägen för resan som skulle blivit av 2019...![]()
Jaja. Pandemin som började i mars 2020 kom ivägen för resan som skulle blivit av 2019...![]()
Jag tycker jag är med på varenda bild från Khon kaenÄr du inte lite mytoman skälv också, du har ju ett flertalet gånger påstått att du skall banta, har inte sett någon bild som kan bekräfta det![]()
Skrev fel.Jaja. Pandemin som började i mars 2020 kom ivägen för resan som skulle blivit av 2019...![]()
Japp massa bilder , det var därför som jag vågade påstå att det inte syntes någon skillnadJag tycker jag är med på varenda bild från Khon kaen

There are ups and there are downs men jag har gått ner ifrån 152 till 123 i alla fall så lite måste det synasJapp massa bilder , det var därför som jag vågade påstå att det inte syntes någon skillnad![]()
Varför det? Det kommer paket titt som tätt som man måste lösa ut med kontanter.Borde inte det inlägget vara i maja tråden?
Måste och måste, brukar funka med promptpay om man inte har kontanter hemma.Varför det? Det kommer paket titt som tätt som man måste lösa ut med kontanter.
Ingen aning om vad det är. Här använder vi kontanter till allt vi betalar.Måste och måste, brukar funka med promptpay om man inte har kontanter hemma.
Ja jag är tvärtom så använder sällan kontanter och har sällan vare sig hemma eller i plånbok, har du ingen Thai i din närhet, inte veta vad promptpay är, det är som swish.Ingen aning om vad det är. Här använder vi kontanter till allt vi betalar.
Därför att dom antagligen inte hade råd ens från första stund att bo utomlands... Drömmen räckte bara X antal dagar...Tycker nog att det är extremt billigt i Thailand, man hyr med lätthet ett helt hus i Nong Prue för 6000 thb /månad just ovanför Sukhumwit + el som du själv betalar hos PEA. Maten är nu betydligt billigare här jämfört med ex. Sverige, om man inte skall äta Skandinavisk mat vill säga . Så varför pensionärer flyr till ett ännu dyrare Europa, det kan jag inte förstå![]()