Svensker pensjonister römmer Thailand ,

Ja , vem fasen vill till Phuket? Inte jag i varje fall

Inget fel på Phuket
Phuket är vackert , det går inte att snacka bort, men det är långsträckt, med alla . kata , Karon mfl Och in till staden från ex Patong är det som jag upplever det skitlångt. Sen det stora problemet nu är RYSSAR, så in i helv med Ryssar. De driver skolor barer m m , Priser är alldeles för höga, varför betala för mycket . Pattis är min stad om jag skall bo vid havet. Nära till allt och finns allt ,

Phuket är vackert , det går inte att snacka bort, men det är långsträckt, med alla . kata , Karon mfl Och in till staden från ex Patong är det som jag upplever det skitlångt. Sen det stora problemet nu är RYSSAR, så in i helv med Ryssar. De driver skolor barer m m , Priser är alldeles för höga, varför betala för mycket . Pattis är min stad om jag skall bo vid havet. Nära till allt och finns allt ,
Du är dråplig, du väljer Pattaya framför Phuket för att slippa ryssar.

Du är dråplig, du väljer Pattaya framför Phuket för att slippa ryssar.
Och du är en stolle som sitter mestadels i Phil eller Sverige och vet allt om Thailand, du förstår heller inte vad andra skriver, och tolkar alltför ofta in dina egna dumma åsikter i hur andra skall se och värdera platser att leva på.

Och du är en stolle som sitter mestadels i Phil eller Sverige och vet allt om Thailand, du förstår heller inte vad andra skriver, och tolkar alltför ofta in dina egna dumma åsikter i hur andra skall se och värdera platser att leva på.
Välj dina ord bättre.
Jag har 7 vintrar i Thailand och har garanterat sett mer av landet än vad du gjort.

Ja, man kan fråga sig vem de åsyftar i detta, jag vet inte om nån häst, men vet om folk som som tror vi som bor i Issan inte har något val, vad skall man kalla dessa, åsnor kanske :laugh2:
Hmm, har TS frågeställning utvecklats till en tävling i vem som vet mest om Thailand. Svaret är kanske att en del vet lite om mycket men definitivt vet ingen allt om landet. :rolleyes:

Hmm, har TS frågeställning utvecklats till en tävling i vem som vet mest om Thailand. Svaret är kanske att en del vet lite om mycket men definitivt vet ingen allt om landet. :rolleyes:
Det är väl även så att de som inte bor här och inte varit här på åratal vet alltid mer än de som bor i landet, sen att tro vi som valt att bo med vår Thaihustru i Isaan inte har något val, det är inte speciellt begåvat antagande, alla är ju inte under frugans toffel. Många av oss trivs hä , och är man äldre och inte trivs och stannar trots vantrivsel, då anser jag man ären åsna inte en häst :rolleyes: Är ju bara att avflytta , finns massor av ställen att bo på i landet , måste inte bo i en Isaan by om jag inte känner för detta

Tillbaka
Topp