A
anonymous
Gäst
OTP?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ja varför har man inte det,2013,"glimten66 " sa:Skaffa internet bank så e det inga problem
"Jonas " sa:
"magnusjansson " sa:ja varför har man inte det,2013,
"Jonas " sa:Många i Thailand tror jag vet inte hur säkerheten är här, men skall gå till kasikorn imorrn och få fixat internetbank så får man se.
"ledarn " sa:Men skickar du verkligen Bath till Sverige ifrån Kasikorn ??
"ledarn " sa:Problemet dyker ju upp när du är här hemma i Sverige och vill lägga upp en ny mottagare....
Det går ju tydligen inte utan att du måste ringa till Kasikorn och få dom att lägga upp mottagaren..
Det är krångligt !!
"ledarn " sa:1 timmes kö är det ju redan när dom öppnat på morgonen....
Sen bara tilltar den explosionsartat![]()
![]()
"Jonas " sa:Funderar med på att byta till bangkokbank inte för att jag är missnöjd med kasikorn men alltid så mycket folk där väntetider 30-60 min och då är det den bäst bemannade här uppe medans bangkokbank är närmast folktom var där i fredags 2 nr för mig i kön.
"glimten66 " sa:Stå i kö har aldrig hänt mig i Wapi fast det varit fullt där inne![]()
"FA " sa:Passade på att göra en lite större överföring nu när kursen är så pass bra, körde Thaibath den här gången för att vara säker på kursen. Så nu är kontot laddat å klart, bara en annan som ska förflytta sig 800 mil om en dryg vecka
Jag fick kursen 0,2154 (4,642) på SHB, nån som kan kolla vad ex Nordea ger?
"Phonta " sa:Grattis och välkommen tillbaka till värmen , skall väl ta mig ner till Pattis om ett par månader när det slutat regna ...