Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Av någon anledning så skrev du så här när jag skrev att moderna bilar hade limmade rutor:
"Moderna bilar??!! Jag slutade som bilmek för snart 20 år sedan och redan då hittade man endast listade rutor på äldre bilar."
Hörde att det nästan bara är Sverige som inte har autolåsfunktion?
När jag var liten fick jag alltid höra att man inte skulle låsa dörren från insidan ifall olyckan var framme.
Men är väl dags för Sverige att införa det med på bilarna.
I Thailand hade vi gas i vår Honda CRV , där låste jag ej dörrarna kan jag säga , även om jag anser att risken är minimal med en god service på gasinstallationen
Av någon anledning så skrev du så här när jag skrev att moderna bilar hade limmade rutor:
"Moderna bilar??!! Jag slutade som bilmek för snart 20 år sedan och redan då hittade man endast listade rutor på äldre bilar."
Jag vet vad jag skrev men jag skall försöka omformulera mig.
bilar som var moderna redan för 20år sedan hade limmade rutor. På dig lät det som om man nyligen börjat med limmade rutor eftersom du skrev ”moderna bilar” och troligtvis syftade till nutid.
men strunt i det. Det vanligaste idag är att man limmar rutan.
Jag vet vad jag skrev men jag skall försöka omformulera mig.
bilar som var moderna redan för 20år sedan hade limmade rutor. På dig lät det som om man nyligen börjat med limmade rutor eftersom du skrev ”moderna bilar” och troligtvis syftade till nutid.
men strunt i det. Det vanligaste idag är att man limmar rutan.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.