"legolas " sa:
Vad snackar du om egentligen?? Du måste vara helt paranoid faktiskt!!! hade det kommit inlägg så hade de ju synts i din tråd... eller tror du att det är utomjordingar som trasslar med din tråd.
Ett litet tips om du vill göra det enkelt för dig... lägg in mer än ett foto i varje inlägg.... du kan ju lägga in upp till 8st...
legolas
Tråkfarbror
Nop, jag snackar inte, Du har själv skrivit i Ubon familjetråden, Ubon svamlar, kan inte ett skit,
Legolas skriver;
Du måste vara helt paranoid faktiskt!!!
Med detta har Du Legolas påtalat till samtliga medlemmar, Ubon är paranoid, tack Doktor Legolas att just Du kan ställa diagnosen på min kropp/psyke.
Legolas, skärp dig, detta du skriver är inget annat än Bullshit, läs tillbaka i Ubon Familjetråden så kan Du läsa dig till när Du påstod samma sak, sätt in 8 bilder. återigen skitsnack, det handlar inte om 1 eller 8 bilder,det handlar om hastigheten på linan, en person som håller på som dig, in fakto så finns diagnosen, jag påstår att din diagnos är tripplad.
Utomjordingar? som jag skrev, jag är helt övertygad om din tripplade diagnos.
Legolas, känns det bra inom dig, mår Du bra när Du skriver, att kalla dina medmänskor, för gnu, ollonborre,
psykfall, tattare, javisst listan kan göras lång, det som Du skrivit om mig, är jag absolut inte bekväm med, bäste Legolas, för min del kan Du fortsätta bäst Du vill att kalla andra psykoidioter som gömmer sig i Isaan norra Thailand, vänta lite nu.... bor inte Du i Isaan? ...............RIDÅ, varför ett så hastigt uppbrott från Sverige?