En tråkig dag för denna kille som missar kvällens måltid, Songkran 2013

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Näää, själv är jag alltid nykter när jag kör , även när jag skriver på Forumet , dessvärre inte alla .........
Och nån sidovagn har jag inte , men har funderingar på att bygga en , men reservhjul Nej , det skulle se för taskigt ut ... ;D

:nod:

sidovagn.jpg

Någon som vet om det finns sidovagnar ,typ en snygg sidovagn som kan anpassas efter en BigBike , eller nån som vet var de ev byggs sådana i Thai

Phonta

Tyvär kan inte hjälpa dig på den punkten angående sidovagn, varför inte prova en trike? här har Du en modell, går billigt, några snapsar per dag.

Trike ala Phonta 136.jpg

;D ;D Problemet är ju bara att jag inte snapsar, inte ens en fredagskväll som denna ..

Tycker folk blir skitjobbiga och skriver dumma saker på forum när fyllnat till ;)

"Phonta " sa:
;D ;D Problemet är ju bara att jag inte snapsar, inte ens en fredagskväll som denna ..

Tycker folk blir skitjobbiga och skriver dumma saker på forum när fyllnat till ;)

Felet är att du är nykter och inte kan språket

;D :thumbsup: Kanske det, har ju aldrig förstått fyllesnack så det kan nog vara så ;)

"legolas " sa:
Vad snackar du om egentligen?? Du måste vara helt paranoid faktiskt!!! hade det kommit inlägg så hade de ju synts i din tråd... eller tror du att det är utomjordingar som trasslar med din tråd.

Ett litet tips om du vill göra det enkelt för dig... lägg in mer än ett foto i varje inlägg.... du kan ju lägga in upp till 8st...

legolas

Tråkfarbror

Nop, jag snackar inte, Du har själv skrivit i Ubon familjetråden, Ubon svamlar, kan inte ett skit,

Legolas skriver; Du måste vara helt paranoid faktiskt!!!

Med detta har Du Legolas påtalat till samtliga medlemmar, Ubon är paranoid, tack Doktor Legolas att just Du kan ställa diagnosen på min kropp/psyke.

Legolas, skärp dig, detta du skriver är inget annat än Bullshit, läs tillbaka i Ubon Familjetråden så kan Du läsa dig till när Du påstod samma sak, sätt in 8 bilder. återigen skitsnack, det handlar inte om 1 eller 8 bilder,det handlar om hastigheten på linan, en person som håller på som dig, in fakto så finns diagnosen, jag påstår att din diagnos är tripplad.

Utomjordingar? som jag skrev, jag är helt övertygad om din tripplade diagnos.

Legolas, känns det bra inom dig, mår Du bra när Du skriver, att kalla dina medmänskor, för gnu, ollonborre,
psykfall, tattare, javisst listan kan göras lång, det som Du skrivit om mig, är jag absolut inte bekväm med, bäste Legolas, för min del kan Du fortsätta bäst Du vill att kalla andra psykoidioter som gömmer sig i Isaan norra Thailand, vänta lite nu.... bor inte Du i Isaan? ...............RIDÅ, varför ett så hastigt uppbrott från Sverige?

Phonta skrev.-.-.

Någon som vet om det finns sidovagnar ,typ en snygg sidovagn som kan anpassas efter en BigBike , eller nån som vet var de ev byggs sådana i Thai

Sorry, svaret är det samma, not, funderar lite på detta när Du skriver, BIG BIKE,
det är väl 2 hjul som gäller?

Kanske jag har en lösning till dig, BIG 2 WHEEL, ok?

Phonta King of the Road, 2 big wheel....

här behöver Du ingen sidovagn, Du får plats med hela släkten, kossor, bufflar, kan nästan garantera att Du kan ta vilken kurva som helst i högsta hastihet, utan att ramla av vägen.

Vadå? big and bike, 2 wheel...............? ok?

341.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

G
Svar
4
Visningar
2 K
Gazton
G
W