A
Anonym
Gäst
KISS AR EN KAND restaurangkedja i PattyaKhao Pad pa kiss, vad är det, man ska väl inte läsa det som stekt ris på kiss?
Senast redigerad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
KISS AR EN KAND restaurangkedja i PattyaKhao Pad pa kiss, vad är det, man ska väl inte läsa det som stekt ris på kiss?
Det var ju just den jag avsag , rullande band drygt 300 thbt / person mycket bra sushi pa denna restaurangIgaar gick vi dit igen daer en suki-jaki buffe passerade med loepande band principen. De hade ocksaa en utsoekt sushi. Fy f-n vad jag maaste traena sen foer att slippa gubbmage.
Vad fick du ge för en minisvit / natt?Det verkar ju inte vara alls dumt här i Pattaya. Här finns ju verkligen allt man kan önska sig. Hyrde en svit på 247 Boutique hotel och det här stället kan jag rekommendera. Det finns dator och 2 tv apparater. En för thai tv och en för farang tv 555. Har inte provat takpoolen ännu men tänkte ta det imorgon efter den efterlängtade frukostbuffén.
Får ta det lite lungt med tjejen för hon har ju precis kommit ut från sjukhuset och hon hade ju hög feber. Har inte alla i Sverige haft mässlingen förresten?
Provade buffén på högt upp i Central som @Phonta så vänligen rekommenderade. Den var godkänd med gott grillat men vi saknade räkor och sushi. Det fanns åtminstone inte idag.
Gick sen till stranden och tog lite dricka under några parasoller. Man får tänka på vätskebalansen här i Thailand. Oj vad dåsig jag blev. Nu tillbaka på rundgång och känner att det skulle sitta fint med seafood ikväll. Någon som vet var man bör gå?
3492 kr för 6 nätter.Vad fick du ge för en minisvit / natt?
Slipper du poolen idag, bara bada på gatanIdag kom det en skvätt regn i Pattaya
Tog allt ett dopp i poolen idag med.Slipper du poolen idag, bara bada på gatan
Sek gäller det i Pattaya tja kanske ?3492 kr för 6 nätter.
Låter som en vettig månadskostnad, får man fråga hur stort boende man får för den summa?Japp , 6manaders kontrakt ,10,000 thbt manad fullt moblerat . ,fina mobler och sangar .pool i omradet om man sa vill . samma village som jag hyrde 2,5 ar i
Bokade via Agoda.Sek gäller det i Pattaya tja kanske ?
Trevlig hemresa gode granne och tack för bilder och berättelser. Det känns verkligen jobbigt att skiljas från den man älskar, även om det inte är för evigt. Måtte hennes UT bli klart med det snaraste.Slut foer denna gaang! Lev vael!
Tack för dina inlägg och bilder. Ha nu en bra hemresa.Slut foer denna gaang! Lev vael!
Tackar för det kycklingen. Nu är vi redan vid ett hotell som ligger alldeles bredvid Suvarnabhumi. Vi ska ut till en restaurang som har god isaanmat. Sen följer jag med tjejen till victory monument. Hon ska jobba imorgon på sjukhuset. Ha det fint!Tack för dina inlägg och bilder. Ha nu en bra hemresa.
Tackar så mycket och nu när vi har träffats så kan vi väl klara några månaders väntan till.Trevlig hemresa gode granne och tack för bilder och berättelser. Det känns verkligen jobbigt att skiljas från den man älskar, även om det inte är för evigt. Måtte hennes UT bli klart med det snaraste.