Turisten Grannen Olsson besöker Pattaya

Japp , 6manaders kontrakt ,10,000 thbt manad fullt moblerat . ,fina mobler och sangar .pool i omradet om man sa vill . samma village som jag hyrde 2,5 ar i

Det verkar ju inte vara alls dumt här i Pattaya. Här finns ju verkligen allt man kan önska sig. Hyrde en svit på 247 Boutique hotel och det här stället kan jag rekommendera. Det finns dator och 2 tv apparater. En för thai tv och en för farang tv 555. Har inte provat takpoolen ännu men tänkte ta det imorgon efter den efterlängtade frukostbuffén.

Får ta det lite lungt med tjejen för hon har ju precis kommit ut från sjukhuset och hon hade ju hög feber. Har inte alla i Sverige haft mässlingen förresten?

Provade buffén på högt upp i Central som @Phonta så vänligen rekommenderade. Den var godkänd med gott grillat men vi saknade räkor och sushi. Det fanns åtminstone inte idag.

Gick sen till stranden och tog lite dricka under några parasoller. Man får tänka på vätskebalansen här i Thailand. Oj vad dåsig jag blev. Nu tillbaka på rundgång och känner att det skulle sitta fint med seafood ikväll. Någon som vet var man bör gå?
Vad fick du ge för en minisvit / natt?

Vad fick du ge för en minisvit / natt?
3492 kr för 6 nätter.

tmp_13787-DSC_0810142743292.JPG

Det var proppfullt med folk på Beach Road. Hur många vågar jag knappt gissa. 100 000?? Ullevi tar in 43000. Bilden från innan det blev fullt. Synd att inte Beach Road alltid är stängd för motorfordon. Det var en fantastisk känsla där och så ovant utan buller och avgaser.

tmp_734-DSC_0824-305370630.JPG

Så är min resa snart slut för denna gången. Checkar ut om några timmar och våndas över att behöva hälla ut över en liter av ett riktigt fint rödvin på BIB som jag köpt i Köpenhamn. Det var en BIB men kan nog säga att det var bland det godaste jag smakat. Om någon är sugen på att hämta det på Sai2 Soi 11 så säg till här snabbt. Kan lämna det i receptionen åt dig.

Tillbaka
Topp