Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vad som syns så är den inte öppnad än.
Men för övrigt, så finns det hos mannens/damens spelkonto(d.v.s. ATG) likvida medel så hoppar allt igång per automatik.
V75 utbetalade 35 000 kr. Vi fick 4 rätt. 3 favoriter vann och en skräll i lopp ett spelad till 3 % (Make Or Break Zaz). Kusken Oscar Ginman vann med båda sina hästar så nyckeln, till V75:an, låg nog om man hade spikat honom. Vi får ta nya tag till helgen då Bjerke kör. Tänk på att skulle det vara lätt att vinna på V75 så hade det varit mindre kul. Man måste ha tur då det gäller hitta spikar och få in skrällar. Jag tror att för att få in tokhästarna måste man ta minst 7 hästar i 2 lopp och gå kort.......men jag har försökt länge...inte lätt
Då ska det kännas 100 %. Men nog torskar man ialla fall ibland. Jag är fortfarande kvar i V75:an när Greenboro Zet blev bortskörd av Christoffer Eriksson (han var sist med sin häst) och 7:an hade gett 200 000 kr.....lite revansch på Eskils igår.
Spiktävlingen avslutas denna 4 omgång på Bjerke. Ni har på er till imorgon lördag 6.00 svensk tid. Spontant i tisdags när jag såg programmet så var väl storfavoriten Ecstasy mitt val. Men jag har också ett bättre drag till bättre odds i första loppet. Här kommer matrisen som sedan Huahindinge får se om det är nån hjälp på traven. Å två viktiga strykningar kom igår såg jag.
Hemma i Sverige igen med startlistor framför mig. Klockan är två på natten och kan inte sova så jag klurar på en skräll rad som vanligt. Min spik blir avd 5 häst nr 7 Hafa Go.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.