Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
V75 an gav 14 000 efter att tre favoriter vann och tre andrahandare vunnit. Så en relativt favoritbetonad omgång. Orsak till en hyfsad utdelning var att skrällen kom i sista avdelningen där Örjan "brände" med dagens största favoriten, Epic Kronos, som var spelad till 70 %.
Vi fick en sexa och 18 femmor. Totalt återbetalt 573 kr / 20 kr per andel. Spännande var det. Återigen så dominerade kusken Magnus A Djuse.
Det är Jägersro som anordnar veckans V75-tävlingar och huvudloppet är Svensk Uppfödningslöpning. 12 tvååringar ska göra upp om 800 000 kronor och loppet avgörs som V75-4.
Beträffande vår spiktävling så ser ni resultat efter två omgångar. Till höger ser ni omgång tre. Spontant idag tisdag smakar Underground Artist som bästa spik men jag kan komma att ändra mig innan lördag.....vi får se.
För tre helger sedan brände den största favoriten Exstacy spelad till 70 %.
För två helger sedan brände den största favoriten Castor The Star spelad till 77 %
För en helg sedan brände den största favoriten Epic Kronos spelad till 70 %
Nu är Eyeofthtiger spelad till ca 70 % största favoriten. Och kommer nog trenda uppåt då det är svårt att hitta alternativ i en lite klurig omgång.
Att största favoriten är bästa hästen i två åringsloppet råder väl inget tvivel om. Men hästarna har gjort 4-5 lopp så mycket kan hända, spår 3 i starten kan stressa upp hästen.
Min spik i omgången blir en stor skräll som vanligt, spelad på 5 procent just nu. Hästen gick riktigt bra när den fick fritt fram i förra starten. Och det är i avdelningen 1 häst nr 7 L'Amiral S.J.S. Lycka till med spelandet.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.