V75 Trav

Blev en riktigt omöjlig omgång på Jägersro. Två lopp med 15 hästar ett lopp med 14. Ett lopp med en stor favorit och den tror jag mycket på. I avd 6 har jag ett roligt spel, risk att den trendar på procenten. Kan bli en rolig spik.
Delar din uppfattning. Jag har nyss på ett hotellrum i Bangkok ägnat mig att studera V75 omgången på Jägersro (åter på väg hem till Chiang Mai). Måste vara årets svåraste. Efter två timmar är jag inte klokare hitta spik 1 (möjligen Ebba Kuce) med motivering eller spik 2.....Örjan toppkusk och borde lösa uppgiften tänker jag......

Dagens största favorit denna omgång torde bli Eldorado jet i avdelning 3.

Efter att ha velat fram och tillbaks, spik på Örjan i sista som andra spik. Andra alternativet spik i avd 5 men spår 8 är inte bra. Andra avd två hästar eller många, tror mycket på nian sitter bra till direkt från start. Blir att kolla vidare på tips och poddar.

Mitt val i tävlingen avd 1 häst nr 4 Tactic Lane. Denhär omgången är det ut några hästar som var med i uttagnings lopp till derbyt på söndag. Dessa hästar har topp form till denna helg, se upp.

Ännu ett chanssystem inlämnat.
IMG_6776.webp

Resultat V75an gav 158 000 kr. Vi fick 8 st 5:or som återbetalade 512 kr /18 kr per andel. Två favoriter vann (Anna Kj och Steady Express). Storskräll blev det genom Tyler Mifsud, Black Firee i femte avdelningen (Spelad till 2 %).

Vi börjar på ny "uppföljning" dvs tertial 3 (4 månaderna) då det är lättare att förstå. Vi kan summera att vi förlorat pengar de 8 månader vi spelat och ni kan själv kolla tillbaka.

Men nu gäller det att spela in lite vinster sista fyra månaderna då hösten brukar bjuda på skrällar.
1757202204605.webp

Grabbar - vi travnördar. Programmet har kommit! Bollnäs V75 och 2 Fine Manners lär bli dagens mest spelade och spikförslag i omgången.
1757378966106.webp

Tillbaka
Topp