V75 Trav

Åby är lurigt men sina "open stretch". I skrivande stund tror jag att bästa hästen i lopp 4 heter Fancy Free som släpps till spets då körande patrik Fernlund tar ryggen och hoppas slå av min vinnare på speed - ni vet open stretch. Min ide är att 5 Fancy Free är för bra.

1758935934525.webp

Inför Åby travet så tänkte jag att sätta X.O. Kemp som min spik i vår tävling, men detta hände när jag samarbetade med Harryboy.

Screenshot_20250925-232639~2.webp

I femte avd. så är x.o.kemp med utan mitt val och Bicc's Tobee blev min spik i sista loppet.

@JBK.Ltd.

V75 gav 4,6 miljoner. Vi fick 3 rätt. Och om jag minns rätt så var senaste miljonutdelningen (24 miljoner) också på Åby. Den 23 mars. Den största favoriten höll dock (Francesco Zet). Men skälet till utdelningen är att det vann 3 stycken hästar som bara var kryssade till 2 % på allas bongar.

3 storskrällar alltså.

Observera att under hösten brukar det bli miljonutdelningar så vi får kämpa på. Betänk. Vi satsar en femtilapp så vi fick se bra sport för den insatsen också. Här kommer uppföljningen på vårt spel.

1759011041931.webp

V75 gav 4,6 miljoner. Vi fick 3 rätt. Och om jag minns rätt så var senaste miljonutdelningen (24 miljoner) också på Åby. Den 23 mars. Den största favoriten höll dock (Francesco Zet). Men skälet till utdelningen är att det vann 3 stycken hästar som bara var kryssade till 2 % på allas bongar.

3 storskrällar alltså.

Observera att under hösten brukar det bli miljonutdelningar så vi får kämpa på. Betänk. Vi satsar en femtilapp så vi fick se bra sport för den insatsen också. Här kommer uppföljningen på vårt spel.

1759011041931.webp
Skit också.
Vet du vad utdelningen blivit om 10´an Great Skills som förlorade med cirka 1 meter vunnit.

1759013951960.webp

Spelproffset Johan i delad ledning med Korhonen Aftonbladet. Det går trögare för oss spelläggare och vi kanske chansar för mycket.
1759146648404.webp

Tillbaka
Topp