V75 Trav

Kunde inte låta bli, det blir en DD också.

Screenshot_20250315-145323~2.webp

@JBK.Ltd.

Screenshot_20250315-185320~2.webp

Det blev lite "skatteåterbäring" på min DD.
Med hjälp från Harryboy.

@JBK.Ltd.

V75 gav 170 000 kr. Vi fick 5 rätt (3 st a 68 kr) som återbetalade totalt 204 kr/ 10 kr per andel. Bålgetingen vann 2 lopp men inte med dagens största favorit Enaoz som "brände2". Där vann istället Bergtränade 5 Mysterius Lucifer till 10 ggr pengarna. Sedan skrällde också Trolljerven till 2 % spelad. Vilket gjorde att utdelningen sköt i höjden. Vi travar vidare till Åby där utdelningen kan bli bra.
1742078950929.webp

Jag har visat att jag kan!
Men att ta "Banor/Trav" ni andra inte vill handskas med slutar här.

@JBK.Ltd.
Nu blev det Bjerke denna gången men innan hade du ju Åby, det körs på så många banor så ibland blir det inte så bra kanske.
Det är ju bara att säga till innan så tar jag den omgången själv om ingen annan vill. Anledningen till att jag har satt mig själv på paus är dels att jag tippat uselt och att jag försöker undvika att vara speläggare när jag är ute och jobbar pga att vi har rätt svajigt nät då. Du var planerad för Jägersro nästa gång den 12-April. Är du inte intresserad av den omgången får du gärna varsko nu, vi är ju bara ett fåtal som har antagit uppgiften att lägga raderna så jag är tacksam för alla som vågar ta smällen att få stå med ansvaret när det inte går så bra !

Nu blev det Bjerke denna gången men innan hade du ju Åby, det körs på så många banor så ibland blir det inte så bra kanske.
Det är ju bara att säga till innan så tar jag den omgången själv om ingen annan vill. Anledningen till att jag har satt mig själv på paus är dels att jag tippat uselt och att jag försöker undvika att vara speläggare när jag är ute och jobbar pga att vi har rätt svajigt nät då. Du var planerad för Jägersro nästa gång den 12-April. Är du inte intresserad av den omgången får du gärna varsko nu, vi är ju bara ett fåtal som har antagit uppgiften att lägga raderna så jag är tacksam för alla som vågar ta smällen att få stå med ansvaret när det inte går så bra !
Ni som lägger spelen är grymma..Tur att ni orkar!!

Resultat 3:e omgång!
Spiktävlingen går in på sista omgången. Dvs fjärde. I ledningen två spelare, som inte brukar vara det. Däremot Korhonen, Aftonbladet kan sin sak. Däremot underbetyg till oss spelläggare. Vi får försöka sätta någon tokspik för att rycka upp byxan. Men egentligen är det skickligast att sätta "många spikar". Åtminstone svårare.
1742261945009.webp

Min spik avd 6 häst nr 4 Comes with Age. Har plockat en häst i varje avdelning på andelsspelet. Kan bli alla hästar i avdelning 4 eller 7 och hoppas på en lågprocentare där. Just nu lutar det åt avd 4.

Tillbaka
Topp