V75 Trav

Jag ändrade mig till Zenmeister / Björn Goop. Hoppas han når spets och ingen går på och trycker. Men här kommer allas spikar.

1744418134915.webp

Jag ändrade mig till Zenmeister / Björn Goop. Hoppas han når spets och ingen går på och trycker. Men här kommer allas spikar.

1744418134915.webp
Vad tror du om 9 Pingis i första avdelningen. För mig är det en häst som glänser i i 25 tusen kronors lopp. På V75 9 starter 0-1-0, har sett förra starten där den glänste igen. Just nu är den spelad som andrahands favorit.

• Like
Reactions: jp
248 000 kr blev V75 utdelningen. Vi fick 18 stycken femmor som totalt betalade 666 kr / per andel 27 kr. 3 favoriter vann och två skrällar. Så en småsvår omgång. Svåraste hästen att hitta är nog i sista avdelningen där tränaren kör själv (4 Zuccsess Zack med Anders Zackrissson). Men vinnarhålet och kom ut. Och vann.

Här kommer Matrisen över vår uppföljning. Imorron åker jag till Sverige och nästa V75 blir söndagstrav! Ha de!

1744495452365.webp

Här kommer resultatet efter 3:e omgången och otroligt leder Björn Goop som brukar vara sämst bland tipparna när det gäller spikar. Säkra Julia och Sveriges bästa spelare (min åsikt) Daniel Berglund är i topp också. Som vanligt dessa två.
1744507400311.webp

Vill sig inte med travet nu. Jag trodde för mycket på Kolgjinis stallform men där var galopp skorna på. Överlag många galopper i omgången, avd 4 hade 7 galopper av 15 startande. Nya tag på söndag.

Hmm?!
Lite osäker med V75, men Harryboy ville ha det så här.
Vilket innebär att min spik är med men är inkluderad med andra.
Plus att jag fick tre andra "spikar" som jag inte har tänkt på.

Screenshot_20250411-234602~2.webp

Och som vanligt, mina lösspringande blidde dessa.

Screenshot_20250411-234608~2.webp

Mina lösspringande blev:
Dats Tore
A Fair Day
Maroon Day

Och på andelsspel blev det ju fem rätt, lika så tillsammans med Harryboy en femma och trettiosju(37) kronor i återbetalning.

@JBK.Ltd.

Vill sig inte med travet nu. Jag trodde för mycket på Kolgjinis stallform men där var galopp skorna på. Överlag många galopper i omgången, avd 4 hade 7 galopper av 15 startande. Nya tag på söndag.
Det var en vettig rad du lagt och du fick in båda spikarna. Jag hade liknande. Men hittade inte sista skrällen som jag hade 10:rankad. Jag hade fem där så jag var besviken. Jag spelar ju på kuskarna och Anders Zackrisson är svår för mig men de stängde in honom och turligt kom han ut. För att få in skrällarna (spelad under 10 %) måste man oftast ha med 7-8 hästar eller ha turen med typ 3-4 hästar.

Söndag V75 med 50 miljoner extra!!
Comeback av superstjärnan San Moteur (V75-6) är den sportliga höjdpunkten när Romme kör en traditionsenlig jackpottomgång på påskdagen. Han blir svårslagen och det samma gäller den trolige favoriten i V75-3.

Tillbaka
Topp