Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!
Vit rysse var precis vad jag tänkte på när jag såg Kaluha på disken. Du fick inte nog av ryssar i Thailand då eller ni befann er inte på samma plats tillräckligt länge, du och ryssarna alltså
Burken inköpt på 7/11. Bra coca colasmak men åt helsike för svag. Spetsade med flarran.
Första gången jag är inne på tråden, så någon kan ju ha skrivit om den förut.
Skålementum Petrafezum.
Nu får @Räven blunda eller ignorera
Här blandas det som vanligt.
Köpte rödvin efter namnet men ingen direkt fatkaraktär eller rökighet..helt okej ändå. Provade en ny veteöl från vårt torftiga sortiment..var väl ok men tacka vet jag Franziskaner.
Och efter det världen godaste likör.
Här är man ingen findrickare, grundade med 2st starka 5,9% och sen 4st Norrlandsguld 5,3%.
Findrickat la man ner efter bott 1 år i Thailand.
Frugan 2 Hof.
33cl.
Här är man ingen findrickare, grundade med 2st starka 5,9% och sen 4st Norrlandsguld 5,3%.
Findrickat la man ner efter bott 1 år i Thailand.
Frugan 2 Hof.
33cl.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.